دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پاسخ محمد کارت به پرسش آنا؛

شگرد بازی‌گرفتن از افراد بی‌خانمان و معتاد در «شنای پروانه» را می‌دانستم

کارگردان فیلم سینمایی «شنای پروانه» در پاسخ به خبرنگار آنا، از شیوه فیلمبرداری و چگونگی بازی گرفتن از افراد بی‌خانمان در این فیلم می‌گوید.
کد خبر : 499989
AALI7720.jpg

به‌گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، فیلم سینمایی «شنای پروانه»، به کارگردانی «محمد کارت»  و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی از سوم تیرماه اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است. مجموع فروش این فیلم تا ظهر روز دوشنبه 16 تیرماه از یک میلیارد و 600 میلیون تومان عبور کرد.


این اثر که نخستین فیلم بلند محمد کارت در مقام کارگردان محسوب می‌شود، بهمن ماه سال گذشته در جریان سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، مه‌لقا باقری، پانته‌آ بهرام و علی شادمان بازیگران این فیلم هستند. 


«شنای پروانه» در این دوره از جشنواره موفق شد با دریافت پنج جایزه، موفق‌ترین فیلم لقب بگیرد. سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری و صداگذاری، تدوین، نقش مکمل زن، نقش مکمل مرد و جایزه بهترین فیلم برگزیده تماشاگران، دستاورد «شنای پروانه» در این دوره از جشنواره فیلم فجر بود.


در ادامه پاسخ محمد کارت، کارگردان این فیلم به پرسش خبرنگار خبرگزاری آنا را که در جریان نشست خبری این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر مطرح شد، مرور خواهیم کرد.





 انتهای پیام/4104/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته