دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1394 - 14:02

راهیابی گروه تواشیح « شمیم وصال» واحد یزد به 15 گروه برتر بین‌‌المللی سراسر کشور/ تجلیل از گروه در واحد یزد

مقام اول گروه‌های تواشیح دانشگاهی سراسر کشور در مرحله انتخابی سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) از سوی گروه تواشیح دانشجویی "شمیم وصال "دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به دست آمد.
کد خبر : 49975

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: گروه تواشیح منتخب دانشجویی (شمیم وصال )دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در مرحله مقدماتی و انتخابی سیزدهمین جشنواره دانشگاهی بین المللی امام رضا (ع) ضمن کسب رتبه اولی گروه های تواشیح دانشگاه های سراسر کشور که به صورت ارسال اثر در مدح وصف امام رضا (ع) با CD بود، توانست جواز حضور در مرحله فینال این دوره از مسابقات را به دست آورد.


حجت الاسلام دکتر کمال خواجه پور افزود : 15 گروه برتر دانشگاه های بین المللی سراسر کشورکه از 24 لغایت 25 آبان ماه طی دو روز در مرحله پایانی مسابقات که در دانشگاه بین المللی قزوین برگزار می شود با هم به رقابت خواهند پرداخت .


وی یادآور شد: گروه هم خوانی و تواشیح دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از دانشجویان نخبه قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی یزد که تاکنون توانسته مقام سوم مسابقات دانشگاه های سراسر کشور، مقام دوم مسابقات هم خوانی و تواشیح سازمان اوقاف و افتخار حضور چندین مرتبه اجرا در جوار بارگاه امام رضا (ع) را کسب و برنامه های زنده تلویزیونی رسانه های برون مرزی (شبکه جام جم ،العالم ،شما ،سه و تابان ) را اجرا کند.


بر اساس این گزارش، مراسم تجلیل از گروه «شمیم وصال» با حضور دکتر محمدرضا اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، دکتر محمدحسین جعفری رئیس دبیر خانه هیات امنا استان، حجت الاسلام دکتر کمال خواجه‌پور معاون فرهنگی و اجتماعی و جمعی از مسئولان داشگاه آزاد اسلامی یزد در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.



به گزارش خبرنگار آنا، در ابتدای مراسم یکی از اعضای گروه «شمیم وصال» با تلاوت آیات روح بخش قرآن کریم فضای معنوی و خاصی به مراسم بخشید که مورد تشویق و تکریم دکتر محمد رضا اسلامی و دیگر اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.


اسلامی گفت: مایه افتخار است که در جمع گروه «شمیم وصال» موفقیت‌هایشان را تبریک گفته و تشکر و سپاس گزاری کنیم. هرچه در زمینه قرآنی کار شود برای جامعه و دانشگاه برکت است.


وی گفت: گروه «شمیم وصال» نباید بسته و انحصاری باشد و گروه‌های جدید به کمک و همکاری و با استفاده از تجربیات چند ساله گروه «شمیم وصال» تشکیل شود.


علی زادمهر سرپرست گروه از روند برگزاری مسابقات طی سال‌های گذشته تاکنون توضیح داد و گفت: این ارزش‌ها و مقام‌های به دست آمده حاصل زحمات شبانه روزی دانشجویان نخبه قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی یزد است.


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی یزد هم از زحمات گروه تقدیر و تشکر کرد و توصیه‌ای داشت که گروه‌هایی در دانشگاه زیر نظر گروه «شمیم وصال» شکل گیرد و جوانان بیشتری در این زمینه فعایت کنند.


حامد سلطانی مدیر فنی و عضو ارشد گروه در ادامه گفت: گروه شمیم وصال متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی یزد است و باعنایت به تقدیم رزومه ارزش‌ها و مقام‌های این گروه به بعثه مقام معظم رهبری در عراق خواستار مساعدت شورای فرهنگی دانشگاه در اعزام گروه تواشیح در برنامه‌های قرآنی در عتبات عالیات شد.


وی در ادامه از دکتر اسلامی تقاضا کرد که رایزنی‌هایی با بعثه رهبری تا حصول نتیجه انجام پذیرد.


در پایان مراسم از گروه قرآنی «شمیم وصال» به پاس فعالیت‌های مستمر و چشمگیر در عرصه قرآنی با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب