دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اولتیماتوم مدیران راه‌آهن به تارتار؛ به پدیده ببازی برکنار می‌شوی

کسب یک امتیاز از سه بازی آخر لیگ برتر و کنار رفتن از رقابت‌های جام حذفی باعث شده تا جایگاه مهدی تارتار متزلزل‌تر از هر زمان دیگری شود.
کد خبر : 49964

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پیش از شروع هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر بود که مهدی تارتار جایگزین فرهاد کاظمی در تیم راه‌آهن شد، اتفاقی عجیب که هیچ‌گاه به صورت قطعی مشخص نشد چرا رخ داده است. این تغییر در کادرفنی تیم راه‌‌‌آهن کاملا مثبت بود و این تیم توانست با اقتدار استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف کند و هفته بعد هم با 5 گل دیگر آبی پوش لیگ برتر استقلال اهواز را در هم بکوبید.


کسب این نتایج امیدهای زیادی را به مدیران راه‌آهن داد چرا که آنها مسبب تغییرات در تیم خود بودند اما این امیدواری در سه بازی اخیر این تیم در لیگ برتر تنها به کسب یک امتیاز منجر شده و با حذف از رقابت‌های جام حذفی خطر کسب نتایج ناامید کننده با فرهاد کاظمی را دوباره زنده کرده است.


از همین رو مدیران باشگاه راه‌آهن با دادن اولتیماتومی به مهدی تارتار به او اعلام کرده‌اند در صورتی که تیمش این هفته در خانه پدیده هم شکست بخورد از سمت خود اخراج می‌شود. حال باید دید مهدی تارتار چگونه تیمش برای دیدار روز جمعه مقابل پدیده آماده می‌کند تا شغلش را از دست ندهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب