دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1394 - 12:20

نخستین نشست خیران با اعلام آمادگی برای کمک به دانشگاه در واحد مشهد برگزار شد

نخستین نشست خیران با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد و خیران علاوه بر بیان دیدگاه‌ها و نکته‌نظرهای خود برای حمایت از طرح‌های خیر در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اعلام آمادگی کردند.
کد خبر : 49961

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، همزمان با سالروز ولادت امام محمد باقر (ع ) نشستی با حضور مسئولان واحد مشهد و جمعی از خیران با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌های مادی و معنوی خیران در راستای توسعه کمی و کیفی دانشگاه و تسهیل شرایط ادامه تحصیل و معیشت دانشجویان نیازمند و کم بضاعت در سالن اجتماعات فرهنگی این دانشگاه برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در این نشست با قدردانی از خیران تأکید کرد: ما می‌خواهیم زمینه‌ساز کار خیر در دانشگاه باشیم و با فراهم کردن این بستر از توانمند‌ی‌ها و ظرفیت خیران استفاده کنیم.


دکتر عباس شیخ‌الاسلامی با بیان اینکه تحصیل حق عمومی است که برخی افراد با استعداد به دلیل مشکلات مالی از آن باز می‌مانند، اظهار کرد: وظیفه داریم در راستای توانمندسازی و کارآمدی جوانان و افراد مستعد ولی کم بضاعت آنها را کمک و یاری رسانیم.


وی انصراف 90 درصد دانشجویان دانشگاه از تحصیل را مشکلات مالی دانست و از این رو انجام اقدامات خداپسندانه خیران و مشارکت آنان در توسعه علمی آموزش عالی در کشور و استان را بسیار ارزشمند خواند.


در این نشست که با حضور معاونان و مدیران و روسای دانشکده‌های این دانشگاه همراه بود، هسته‌ اولیه‌ تشکیل بنیاد خیران دانشگاه آزاد اسلامی مشهد شکل گرفت و برای برگزاری نشست‌های بعدی با حضور سایر خیران برنامه‌ریزی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته