دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1399 - 11:32

ادعای شهربانو منصوریان در مورد تحت فشار قرار گرفتن خواهرش!/ ووشو و حواشی پیش رو + فیلم

شهربانو منصوریان مدعی شد خواهرش برای حمایت از این نامزد خاص تحت فشار قرار گرفته است!
کد خبر : 499464
dlsMpNUijZMP.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو فردا ساعت 10 صبح برگزار می‌شود و 6 نامزد پست ریاست این فدراسیون با یکدیگر رقابت می‌کنند. 


در حالی که شهربانو منصوریان چند روز پیش از یکی از نامزدهای پست ریاست این فدراسیون حمایت کرد، الهه منصوریان (خواهر او) امروز با انتشار پستی از نامزد دیگری حمایت کرد. این در حالی است که شهربانو منصوریان با انتشار ویدیویی مدعی شده است به خاطر حمایت او از متدین، الهه منصوریان تحت فشار قرار گرفته است و مجبور شده که چنین حمایتی از یکی از نامزدهای ریاست این فدراسیون داشته باشد. 


الهه منصوریان با انتشار پستی از امیر صدیقی حمایت کرده و شهربانو از محمود متدین حمایت کرده است. این در حالی است که خیلی از قهرمانان ووشو با الهه منصوریان هم‌نظر هستند و از حضور صدیقی به عنوان رئیس آینده فدراسیون ووشو حمایت کردند. باید دید فردا در مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو در نهایت شرایط به چه سمتی می‌رود و اعضای مجمع این فدراسیون به کدام نامزد رأی می‌دهند. 


ریاست فدراسیون ووشو 13 سال در اختیار مهدی علی‌نژاد بود؛ او یکی از مدیران موفق این فدراسیون محسوب می‌شود اما سال گذشته به دلیل حضور در پست معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از این سمت کنار رفت. البته علی‌نژاد مدتی به عنوان سرپرست در این فدراسیون حضور داشت و پس از اینکه حکم رسمی او در وزارت‌خانه ورزش و جوانان صادر شد؛ علیرضا خسروی به عنوان سرپرست در این فدراسیون مشغول به کار شد. در حال حاضر خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی هم برعهده دارد. 





انتهای پیام/4057/ 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته