دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1399 - 10:15
با حضور مسئولان؛

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان رودبار معرفی شد

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه‌های رودبار با حضور امام جمعه و مسئولان این شهرستان معرفی شد.
کد خبر : 499456
photo5764809082010710807.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رودبار، صبح امروز آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان رودبار با حضور حجت‌الاسلام سیدحسن سیدمحمدی امام جمعه شهرستان رودبار و جمعی از مسئولان این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار برگزار و با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های محمد محسن‌پور قدردانی و مریم جهانپور به‌عنوان رئیس جدید حوزه بسیج دانشجویی رودبار معرفی شد.  


لزوم ارتقای روحیه مطالبه‌گری دانشجویان


حجت‌الاسلام سیدحسن سیدمحمدی امام جمعه رودبار در این مراسم بر نقش مؤثر بسیج دانشجویی بر جریانات فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی تأکید و بر ارتقای روحیه عدالت‌خواهی، تبیین ارزش‌های اسلامی و مطالبه‌گری دانشجویان از مسئولان سفارش کرد.


استفاده از طرح‌های دانشجویی برای حل مشکلات


محمدمهدی نیازمند مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان نیز با بازخوانی پیام امام(ره) به دانشجویان و اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان خطاب به دانشجویان، وظایف ذاتی و انتظارات از بسیج دانشجویی را تشریح و حضور پررنگ این مجموعه را در طرح‌های دانشجویی برای حل مشکلات مردم و نقش‌آفرینی دانشجویان با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مسائل شهرستانی و کشوری در گروه‌های مختلف علمی با رویکرد مسئله‌محوری خواستار شد.


سیاست‌گذاری آینده دانشجویان با بیاینه گام دوم انقلاب


مهدی فدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار نیز با اشاره به میزبانی از حوزه بسیج دانشجویی شهرستان در این واحد دانشگاهی و ابراز رضایت از تعاملات بسیج دانشجویی، بیاینه گام دوم انقلاب اسلامی را به‌عنوان بهترین نقشه راه این مجموعه و سیاست‌گذاری آینده در حوزه دانشجویی دانست.


به گزارش آنا، حسن فیضیان فرمانده سپاه  رودبار، محمد حبیبی رئیس دانشگاه پیام نور منجیل و جمعی از بسیجیان شهرستان رودبار در این مراسم حضور داشتند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج دانشجویی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته