دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

کربکندی: مساوی هم برای تیم ملی در گوام نتیجه مطلوبی است!/ باید گل اول بازی را ما بزنیم

کارشناس فوتبال ایران گفت: تیم ملی شناخت خوبی از گوام دارد و با استفاده از تجربه بازیکنان، می توانیم این تیم را شکست دهیم.
کد خبر : 49944

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص بازی تیم ملی ایران مقابل گوام و کیفیت‌ بد چمن ورزشگاه محل انجام بازی بیان داشت: «تیم های قبلی که در این کشور با این تیم بازی کردند، موفق به شکست این تیم نشدند و این نشان دهنده یک مشکلی است که حتما گریبان تیم ملی را هم خواهد گرفت. در چند روز اخیر اعضای تیم ملی از وضعیت بد چمن ورزشگاه صحبت کردند و زمانی که چمن ورزشگاه مناسب نباشد، توپ در زمین به خوبی به گردش در نمی‌آید و احتمال آسیب‌دیدگی برای بازیکنان بیشتر می‌شود. تیمی که در ایران 6 گل دریافت کرد، در کشورش از تمام امکانات به نفع خودش استفاده می کند تا بتواند پیروز میدان باشد.»


وی ادامه داد: «تیم ملی نسبت به تیم های دیگری که در گوام بازی کردند و موفق به برد نشدند، شناخت بیشتری نسبت به این تیم دارد. اعضای تیم ملی برنامه ریزی خوبی انجام دادند و چند روز زودتر برای آشنایی با شرایط آب و هوایی و جو گوام به این کشور رفتند. بچه ها باید از تجربه خودشان استفاده کنند و غافلگیر نشوند و با توجه به شرایط موجود در این بازی حتی اگر مساوی هم بکنیم برای ما نتیجه خوبی تلقی می شود و در بازی بعدی مقابل هند که در تهران داریم دغدغه‌ای برای صعود از این گروه نداریم.»


کربکندی در مورد تاکتیک تیم ملی در بازی فردا مقابل گوام گفت: «تیم ملی قطعا در بازی فردا برابر گوام برای برد به میدان می رود و بچه ها اگر دقت داشته باشند و بتوانند گل اول را به حریف بزنند، گوام برای جبران نتیجه حمله‌های زیادی روی دروازه ما تدارک می بیند و با یک دفاع خوب و منسجم، می توانیم در ضد حمله گل های بیشتری به این تیم بزنیم.»


کارشناس فوتبال ایران در مورد نقطه ضعف تیم ملی در شرایط کنونی نیز گفت: «در حال حاضر یکی از دغدغه های اصلی تیم ملی، دروازه بان این تیم است. دروازه‌بان اول و دوم تیم ملی در شرایط کنونی در باشگاه‌های خودشان نیمکت نشین هستند و همین عامل افت آنها شد. دروازه‌بانی پستی است که با تمرین به آمادگی مطلوب نمی رسد و باید در بازی های رسمی حضور داشته باشد تا آمادگی خودش را حفظ کند که متاسفانه دروازه‌بان های تیم ملی از این شرایط دور هستند و امیدوارم مربیان تیم ملی فکری به حال این پست بکنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب