دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1399 - 08:56
رئیس شورای سیاسی نجباء:

«ثورة العشرین» دوم را رقم می‌زنیم/ قطعی بودن اخراج نیروهای آمریکایی

رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نجباء با تأکید بر حتمی بودن اخراج اشغالگران آمریکایی، گفت: فرزندان عراق امروز در «ثورة العشرین» دوم پیروزی‌های اجدادشان را تکرار خواهند کرد.
کد خبر : 499199
e75bdc86-dff8-4b8d-a530-d391a5e584f4.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، علی الاسدی با انتشار پیامی در  حساب کاربری خود در توئیتر درباره یکصدمین سالگرد پیروزی انقلاب عراق علیه اشغالگران بریتانیایی در سال ۱۹۲۰، نوشت: «ثورة العشرین» با مرجعیت علمای بزرگی همچون میرزا محمدتقی شیرازی، سید محمدسعید حبوبی، سیدمحسن حکیم و دیگر بزرگ‌مردان حوزه به نقطه‌عطفی مهم در تاریخ عراق تبدیل شد.


وی افزود: این انقلاب الگویی موفق از وحدت و یکپارچگی ملی را به جا گذاشت.


رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نجباء با بیان مشارکت همگانی مردم عراق در پیروزی این انقلاب تأکید کرد: همان‌گونه که شیخ «شعلان ابو الجون» در جنوب به ایفای نقش پرداخت، شیخ «ضاری المحمود» در مناطق غربی به کمک انقلاب شتافت و دست در دست هم عراق را آزاد کردند. علمای حوزه نجف به همراه علمای الانبار و سامرا یک صدا علیه استعمار قیام کردند.


اسدی گفت: نوادگان این چهره‌های شاخص نیز امروز در  «ثورة العشرین» دوم پیروزی‌های اجدادشان را تکرار می‌کنند، اشغالگران آمریکایی را از خاک خود بیرون می‌رانند و حاکمیت را در سایه وحدت ملی محقق خواهند کرد.



انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته