دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1394 - 11:41

عضو مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی:‌ مجوز فعالیت صادر شود برای انتخابات برنامه داریم

عضو هیئت‌ مؤسس مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه «پرونده این تشکل آماده ارسال به کمیسیون ماده 10 احزاب است»، گفت:‌ اگر مجوز فعالیت صادر شود برای انتخابات برنامه داریم.
کد خبر : 49919

سید محمدتقی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره مجوز این تشکل اظهار کرد: آن‌گونه که به ما اطلاع دادند پرونده این تشکل آماده است که به کمیسیون ماده 10 ارسال شود. اعضای هیئت مؤسس معرفی شده‌اند، مدارک لازم به وزارت کشور داده شده است و به ما قول داده‌اند که در آینده نزدیک به پرونده رسیدگی شود.


طباطبایی همچنین اعلام کرد: مجمع ایثارگران در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای تدوین فهرست نهایی کاندیداها نماینده دارد.


وی با بیان اینکه «هرقدر مشارکت مردمی گسترده باشد نظام ما پشتوانه مردمی بیشتری دارد»، گفت:‌ باید تلاش کنیم مشارکت مردمی در انتخابات بیشتر باشد و به نظر من، همه مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات و بازیگران سیاسی باید شوق و انگیزه در مردم ایجاد کنند.


طباطبایی در ارزیابی خود از فعالیت اصلاح‌طلبان تصریح کرد: بالاخره حضور آنان از دو جهت قابل بررسی است؛ دوستان به رغم بی‌مهری‌هایی که به آنها شده است نشان دادند دلبسته به نظام هستند و حاضرند بیایند و مردم را پای صندوق‌های رأی بیاورند. از طرف دیگر، متولیان انتخابات هم باید این فرصت را به‌وجود بیاورند و کسانی که دلسوز کشور هستند و ثابت کردند که منافع ملی را به منافع جناحی ترجیح می‌دهند، باید میدان حضور پیدا کنند.


عضو هیئت مؤسس مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی اضافه کرد: همان‌طور که دکتر روحانی، رئیس‌جمهوری، هم گفتند، قوی‌ترین دوره مجلس دوره اول بوده است چون همه گرایش‌های سیاسی و فعالانی که به قانون اساسی اعتقاد داشتند و به مصالح کشور علاقه‌مند بودند، در آن حضور داشتند.


طباطبایی تصریح کرد: چهره‌های بسیار خدومی هستند و ظرفیت‌های ارزشمندی وجود دارد که تاکنون نتوانستند وارد مجلس شوند و انتظار است نگاه ملی در عرصه انتخابات حاکم باشد و این فضا باز شود.


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:‌ هر وقت اصلاح‌طلبان اجازه حضور پیدا کردند، اقبال مردمی نسبت به آنها خیلی بالا بوده است و اگر در اسفند 94 فضا و امکان حضور فراهم باشد ان‌شاءالله مشارکت مردمی بالا می‌رود و کشور هم از ظرفیت‌های خوبی بهره‌مند می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته