دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شایسته در گفتگو با آنا اعلام کرد؛

هنگ‌کنگی‌ها به «رقصنده» ایرانی اجازه ورود دادند!/ طنازی امین حیایی و امیر جعفری از ایران تا ماکائو

مرتضی شایسته تهیه‌کننده فیلم «رقصنده» به کارگردانی بهمن گودرزی خبر داد؛ مقدمات حضور این گروه سینمایی در هنگ کنگ فراهم شده و فیلمبرداری این اثر از 20 تیرماه کلید می‌خورد.
کد خبر : 499134
1772464_836.jpg

مرتضی شایسته، تهیه‌کننده سینما درباره روند تولید فیلم «رقصنده» که چندماهی است در انتظار ساخت است به خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: ما چند روزی است که تست گریم بازیگران را انجام داده‌ایم اما هنوز فیلمبرداری شروع نشده است. البته قرار است فیلمبرداری از تهران کلید زده شود که اینگونه نیز 20 تیرماه جلوی دوریبن خواهد رفت.


مجوز ورود به هنگ کنگ را بالاخره گرفتیم


وی افزود: بعد از گرفتن سکانس‌هایی از تهران، مردادماه عازم کشور هنگ کنگ می‌شویم. البته این کشور تا پیش از این به خاطر شرایط کرونایی اجازه رفتن به آنجا را به ما نمی‌داد ولی به تازگی مجوز حضور در آنجا را گرفته‌ایم.


این تهیه‌کننده اعلام کرد؛ ما برای بخش‌های خارجی فیلم، «ماکائو» را نیز به عنوان جایگزین مدنظر داریم که اگر نتوانیم سکانس‌هایی را در هنگ کنگ جلوی دوربین ببریم به آن کشور برویم.


بازیگران فیلم کدام‌ها هستند؟


وی درباره تیم بازیگری فیلم «رقصنده» توضیح داد: تاکنون حضور امین حیایی، امیر جعفری، امیرحسین رستمی، مرتضی رحیمی و ریحانه پارسا قطعی شده و   احتمالا یکی دو بازیگر ایرانی دیگر به فیلم اضافه شوند.


شایسته همچنین با بیان اینکه ترکیبی از بازیگران خارجی را نیز در «رقصنده» خواهیم داشت، گفت: ما با عنوان «قاتل بروسلی» پروانه نمایش گرفته‌ایم ولی «رقصنده» نام اصلی فیلم خواهد بود.


گفتنی است فیلم سینمایی «رقصنده» تازه‌ترین پروژه در دست کارگردانی بهمن گودرزی است که به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و با مشارکت کمپانی p.s.f تولید می‌شود. همچنین فیلم در ژانر کمدی به موضوع پناهندگی می‌پردازد.


انتهای پیام /4143/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته