دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1394 - 09:51
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج:

هدایت صحیح بودجه پژوهشی یکی از اولویت‌های واحد سنندج است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: هدایت صحیح بودجه پژوهشی یکی از اولویت‌های اصلی واحد سنندج به شمار می‌رود.
کد خبر : 49911

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر کیوان شافعی در جریان برگزاری کارگاه آموزشی ارزیابی کنفرانس‌های بی‌اعتبار بین المللی گفت: هدایت صحیح و مناسب بودجه پژوهشی یکی از اولویت‌های اصلی واحد سنندج به شمار می‌رود و در این راستا حوزه معاونت پژوهشی واحد برنامه‌های مختلفی را در دستور کار دارد.


وی گفت: تلاش می‌شود ضمن توجه به قوانین و مقررات حوزه پژوهشی، بودجه‌های این حوزه به خوبی هدایت شود و در راستای تولید علم و همچنین پاسخگویی به نیازهای جامعه باشد.


معاون پژوهش و فناوری واحد سنندج با توجه به برگزاری این کارگاه آموزشی یک روزه افزود: یکی از چالش‌های چند سال اخیر حوزه فعالیت‌های پژوهشی برگزاری کنفرانس‌های بین المللی بی‌اعتبار است که باید در راستای شناسایی و همچنین برخورد مناسب با این مقوله برنامه ریزی شود.


وی افزود: حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی برای مقابله با این گونه سوء استفاده‌ها برنامه‌های خوبی را در دستور کار قرار داده است و این کارگاه آموزشی نیز به عنوان یکی از برنامه‌های این بخش اجرایی می‌شود.


شافعی عنوان کرد: در این کارگاه آموزشی مدیران پژوهشی دانشگاه و دانشکده‌های واحد حضور داشتند و در آن با شیوه‌های شناسایی کنفرانس‌های علمی بی‌اعتبار بین المللی آشنا شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته