دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1399 - 12:55
متقی‌فر در گفتگو با آنا:

یکی از اقدامات اشتباه دولت و شهرداری تهران در زمان شیوع کرونا بازگرداندن طرح ترافیک بود

سخنگوی جبهه پایداری گفت: یکی از اقدامات اشتباه دولت و شهرداری تهران، بازگرداندن طرح ترافیک بود که این موضوع یک اقدام نسنجیده و خطرناک به حساب می‌آید و همین تصمیم منجر به افزایش جمعیت در مترو و وسایل حمل و نقل عمومی شد.
کد خبر : 499043
156602691.jpg

مجید متقی‌فر در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: دولت در موضوع مقابله با کرونا از خود جدیت نشان نمی‌دهد و با برنامه‌ریزی جلو نمی‌رود و حتی گاهی هم رفتارهای متناقض از طرف دولت سر می‌زند.


وی افزود: اینکه در درون دولت و ستاد مقابله با کرونا، سیاست‌ها هم‌گون وجود ندارد و با هم متفاوت است، نشان‌دهنده این است که خیلی مسئولانه برخورد نمی‌شود.


سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه افزایش آمار فوت‌شدگان ناشی از کرونا، از دورقمی به سه رقمی، فاجعه محسوب می‌شود، یادآور شد: یکی از اقدامات اشتباه دولت یا شهرداری، بازگرداندن طرح ترافیک است که یک اقدام نسنجیده و خطرناک به حساب می‌آید و همین تصمیم منجر افزایش جمعیت در مترو شد.


به گفته متقی‌‌فر؛ دولت باید محدودیت‌های سختگیرانه‌ای را اعمال کند تا کرونا منجر به فاجعه نشود و قطعاً با توصیه‌های بی‌پایه و بدون عمل هیچ تغییری رخ نخواهد داد.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته