دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1399 - 10:25

بلاتکلیفی لیگ فوتبال بانوان؛ بی‌تفاوتی سئول‌نشینان به بانوان

در حالی که چهار بازی تا پایان لیگ برتر فوتبال بانوان باقی مانده است اما به دلیل شیوع ویروس کرونا تیم‌ها خواستار تعیین تکلیف لیگ هستند اما فدراسیون فوتبال به این موضوع توجهی نمی‌کند.
کد خبر : 499008

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با شیوع ویروس کرونا ورزش در سراسر دنیا به چالش کشیده شد، البته در اواسط اردیبهشت‌ماه مجوز برخی رشته‌ها صادر شد و همچنین ستاد مقابله با کرونا مجوز شروع لیگ برتر فوتبال مردان  را صادر  کرد اما وضعیت برای بانوان هنوز نامشخص است.


 در حالی که تنها چهار بازی دیگر در لیگ  فوتبال بانوان باقی مانده است؛ اما در مورد شروع این رقابت‌ها هنوز تصمیمی گرفته نشده است. ضمن اینکه خیلی از مربیان و بازیکنان لیگ فوتبال بانوان به پایان لیگ راضی هستند و معتقدند در شرایط فعلی سلامتی در اولویت است و باید لیگ تعطیل شود؛ اما جالب این است که مسئولان فدراسیون فوتبال به این موضوع بی‌توجه هستند و به خواسته بانوان توجه نمی‌کنند. 


در حال حاضر تیم بانوان شهرداری بم با 51 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد، تیم بانوان آذرخش کردستان با 48 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و تیم بانوان شهرداری سیرجان با 41 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته