دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1394 - 09:28

اهدای کتاب به دانش‌آموزان مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

کتاب‌های مختلف آموزشی، علمی و فرهنگی به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار به دانش‌آموزان مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اهدا شد.
کد خبر : 49900

به گزارش خبرنگار آنا، دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به مناسبت هفته و روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در بین دانش‌آموزان مدارس سما حضور یافت و این روز را به آنان تبریک گفت.


دکتر علی‌رضا امیرتیموری به همراه رحمت علی صابری حقایق دبیر شورای سیاستگذاری سما استان گیلان به صورت سرزده علاوه بر بازدید از مقاطع مختلف مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و حضور در کلاس‌های آموزشی در جمع دانش‌آموزان با توجه به اهمیت توجه به کتاب و کتابخوانی، بر ترویج فرهنگ کتابخوانی تاکید کرد و از دانش آموزان خواست تا مطالعه کتاب در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و علمی را جزء برنامه‌های خود قرار دهند.


وی اظهار کرد: یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی اهمیت دادن به مساله کتاب، کتابخوانی و ترویج مطالعه در جامعه به ویژه در میان جوانان و نوجوانان است.


امیرتیموری خاطرنشان کرد: تشویق دانش‌آموزان به کتابخوانی از جمله کارهای بسیار مهمی است که می بایست در خانواده ها و مدارس مورد توجه ویژه قرار گیرد.


تعداد سه هزار و 300 دانش آموز از مقاطع پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی در مدارس سما استان گیلان تحصیل می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب