دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1393 - 11:33

اثری از هنرمند ایتالیایی در سمپوزیوم مجسمه کیش ارائه شد

آلیسیو رانالدی هنرمند ایتالیایی یکی از تازه‌ترین آثار مجسمه خود را در سمپوزیوم کیش به معرض نمایش گذاشته است.
کد خبر : 4990

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از ستاد خبری نخستین سمپوزیوم مجسمه‎ جزیره کیش، این هنرمند ایتالیایی گفت: «من چند ماه پیش در سمپوزیوم تهران حضور داشتم و این دومین‌بار است که من به ایران سفر می‌‏کنم، به نظر من فضای کار در ایران خوب است و تجربه‌های خوبی در سمپوزیوم های تهران و کیش به دست آوردم».


وی با اشاره به اثری که در سمپوزیوم کیش ارائه می‌کند اضافه کرد: « عنوان این اثر "در میان ما" است و این حجم از سه قسمت تشکیل شده که دو قسمت کناری آن بزرگ و قسمت میانی آن کوچک‌تر است. این اثر حالتی نرم دارد و فضای آن مانند دیگر آثار من انتزاعی است. در این اثر نشان دادن تقابل‎‌ها و تفاوت اندازه‎‌ها برای من بسیار جالب بوده است».


رانالدی با بیان اینکه مجسمه‌سازی در سمپوزیوم و فضای آتلیه‌ای بسیار متفاوت است اظهار کرد: «در آتلیه من‌‌ همان آدم همیشگی هستم، اما در سمپوزیوم ارتباط با دیگران موضوعی است که برایم بسیار اهمیت دارد. در این فضا با هنرمندان صحبت می‌‎کنم، از آن‌ها می‌‏آموزم و ضمن کار کردن با آنان تجربه‏های بیشتری کسب می‌‏کنم و به نظرم همه این‎‌ها ویژگی‌های مهم کار در سمپوزیوم است».


نخستین سمپوزیوم مجسمه‎ جزیره کیش با شعار « قاب دریا و دست های سپید » و « موج و مرجان و سنگ و مروارید» با حضور17 هنرمند داخلی و خارجی در محل دماغه هور جزیره کیش تا 11 اسفندماه برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: کیش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته