دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل پیگیری‌های ویژه توضیح داد

راه‌اندازی سامانه ارتباط مستقیم با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی/ روزی چند ایمیل برای میرزاده ارسال می‌شود؟

مدیرکل پیگیری‌های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی سامانه ارتباط مستقیم با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سایت ریاست در ماه آینده خبر داد.
کد خبر : 49894

مهندس شایان نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره وظایف و عمده مطالبات افراد از این نهاد اعلام کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی اکنون آنقدر وسعت یافته که مطالبات جامعه دانشگاهی از این نهاد وسعت بسیار زیادی دارد که شامل کوچکترین مطالبات در زمینه‌های دانشجویی، مثل جابجایی‌های دانشجویی، حذف و اضافه‌های دانشجویی تا سایر مشکلاتی که دانشجویان با آن مواجه هستند نظیر مشکلات آموزشی، شکایات و نظرات آن‌ها درباره نحوه برخورد کارمندان، اساتید و... می‌شود.»


او درباره اهداف این نهاد عنوان کرد: «این نهاد از ابتدا قصد داشت به ریشه‌یابی مسائل بپردازد و آن‌ها را از پایه حل کند و به جای اینکه صرفا به مشکلات فردی رسیدگی کنیم، همواره به دنبال گره‌گشایی مسائل اصلی بودیم.»


او افزود: «به عنوان مثال حل مسئله‌ای که بعد از طرح بسیار کارآمد «تجمیع 2» به وجود آمد از جمله کارهای این نهاد بود، زیرا برخی از کارکنان دانشگاه در هنگام اجرای این طرح در شروع بیست و هشتمین دوره خدمت خود بودند، و از طریق ایمیل باخبر شدیم تعداد بسیار زیادی از این عزیزان بعد از اجرای این طرح دچار مشکل شدند، زیرا حقوق بازنشستگی آنها بر مبنای حقوق 2 سال انتهای خدمت آنها محاسبه می‌شد، اما با صلاح‌دید ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ترتیبی داده شد که حقوق 2 سال انتهای خدمت این عزیزان تأمین شود، تا این عزیزان متضرر نشوند.»


او در ادامه خاطر نشان کرد: «به جز مواردی که مسئله بزرگ است و علی‌رغم فردی بودن نیاز به توجه ویژه دارد، در بقیه موارد نامه‌های مربوطه از طریق دفتر پیگیری و نمایندگانی که در معاونت‌های مختلف تعیین کرده‌ایم، بررسی می‌شود.»


نقی‌زاده افزود: «بسیاری از مراجعاتی که صورت می‌گیرد به دلیل واقف نبودن افراد به قوانین دانشگاه است که به همت بخش حقوقی دانشگاه‌ها و به دستور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی این قوانین تدوین شده و در سایت حقوقی دانشگاه موجود است تا افراد قبل از اینکه بخواهند شکایت یا درخواستی را مطرح کنند به آن قسمت مراجعه کنند.»


او همچنین خبر داد: «در ابتدای مدیریت دکتر میرزاده ارتباط مستقیمی میان حوزه‌های مدیریتی دانشگاه با ارباب رجوع وجود نداشت که در همین راستا به دستور دکتر میرزاده ایمیلی جهت ارتباط مستقیم با او راه‌اندازی شد.»


وی با بیان اینکه تعداد ایمیل‌های دریافتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی روزانه نزدیک به 100 ایمیل است، گفت: «همانطور که می‌دانید امکان رهیابی و پیگیری در ایمیل وجود ندارد و با توجه به اینکه تکریم ارباب رجوع از دغدغه‌های اصلی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی است، سامانه‌ای جهت ارتباط مستقیم با ایشان در دست طراحی است که ظرف یک ماه آینده رونمایی می‌شود که امکان پیگیری برای ارباب رجوع وجود داشته باشد.»


نقی‌زاده همچنین از راه‌اندازی سایت رئیس دانشگاه خبر داد و افزود: «علاوه بر این سامانه، سایت ریاست دانشگاه که بخش‌های مختلفی در آن برای مخاطبین در نظر گرفته شده است نیز ظرف یک ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد.»


او با بیان اینکه بخشی به منظور انتخاب اساتید نمونه توسط دانشجویان در سایت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شده است، گفت:«این بخش به منظور تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع طراحی شده است تا بتوانیم اساتیدی که از نظر دانشجویان برای پست‌های مدیریتی مناسب هستند را شناسایی و پس از بررسی‌های به‌عمل آمده از این اساتید استفاده کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته