دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1399 - 19:41
الکعبی در انتقاد از طرح خلع سلاح مقاومت؛

داعشیان سیاسی ملی‌گرا و مدافعان استقلال عراق مورد اتهامند

دبیر کل مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توئیتری نوشت: عجیب است داعشیان سیاسی که به نابودی و تخریب کشور و توطئه‌افکنی پرداخته‌اند؛ افرادی ملی‌گرا معرفی می‌شوند، اما مجاهدانی که عراق را آزاد و استقلال کشور را احیا کرده‌اند؛ مورد اتهام قرار می‌گیرند!
کد خبر : 498935
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز ارتباطات و امور سانه‌ای نُجَباء در ایران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ اکرم الکعبی دبیر کل مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توئیتری با انتقاد شدید از اظهارات مزدوران و خائنان در خصوص خلع سلاح مقاومت، نوشت: این خواسته‌ها درحالی مطرح می‌شود که همین افراد نسبت به سلاح شبه‌نظامیان وابسته به بارزانی (اقلیم کردستان) و گروه‌های تحت امر و آموزش آمریکا در عین الاسد سکوت اختیار می‌کنند.


الکعبی خاطرنشان کرده است: وقتی نهادهای بالادستی کشور به توافقات سازش با اشغالگران آمریکایی تن می‌دهند تا تروریست‌ها را بار دیگر به کشور باز گردانند؛ درنتیجه دستگاه قضا نیز داعشی‌های عرصه سیاست را طی معامله‌ای تبرئه می‌کند.


وی افزوده است: عجیب است داعشیان سیاسی که به نابودی و تخریب کشور و توطئه‌افکنی پرداخته‌اند؛ افرادی ملی‌گرا معرفی می‌شوند، اما مجاهدانی که عراق را آزاد و استقلال کشور را احیا کرده‌اند؛ مورد اتهام قرار می‌گیرند!


فرمانده عالی‌رتبه مقاومت عراق این‌گونه اقدامات را خیانت به خون شهیدان توصیف و تأکید کرده است: این سیاست در واقع هدر دادن خون‌های ریخته شده در اسپایکر، الرمادی، هیت و همه گورهای دست‌جمعی است.


شیخ اکرم الکعبی منفعت‌طلبی برخی احزاب حاکم را مورد انتقاد قرار داد و نوشت: همه این موارد بیانگر خطری است که کشور را تهدید می‌کند، به ویژه اینکه اشغالگران قصد خروج از کشور را ندارند و به تعرض به حاکمیت عراق و سرقت ثروت‌های آن ادامه می‌دهند.


وی همچنین هشدار داده است: آمریکا، مزدوران فرومایه خود را در راستای خیانت به مقاومت و اقدام علیه آن تحریک می‌کند. در این شرایط قهرمانان حاکمیت و آزادسازی کشور باید نسبت به چنین ادعاهایی بی‌تفاوت بوده و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را برای نبرد و مواجهه بزرگ بیش از گذشته تقویت بخشند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته