دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1399 - 15:06
حاشیه‌نگاری آنا از نشست خبری «چرا بررسی اعتبارنامه نمایندگان مهم است؟»

آخرین تلاش مافیای تاجگردون برای فریب افکار عمومی/ عضو هیئت مدیره شرکت «پ.ن» در نشست خبری چه گفت؟

نشست خبری نمایندگان معترض به اعتبارنامه تاجگردون، با حضور یکی از نزدیکان وی به جنجال کشیده شد.
کد خبر : 498883
Saeed Sajjadi 01.JPG

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، نشست خبری بررسی اسناد مربوط به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، منتخب مردم گچساران در حالی ظهر امروز در خبرگزاری مهر برگزار شد که با حاشیه همراه بود.


در اواسط این نشست خبری یکی از نزدیکان تاجگردون که اتفاقاً نامش در اسناد منتشرشده نیز آمده و به‌خاطر نزدیکی با وی، پست‌های زیادی گرفته، اقدام به سروصدا کرد و قصد برهم زدن نظم جلسه را داشت.


وی که نامش در اسناد مربوط به غلامرضا تاجگردون در سمت عضو هیئت مدیره چند شرکت آمده، مدعی است این نماینده تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت از استان کهگیلویه و بویراحمد به کار بسته و هیچ رانتی نیز در انتصاباتش نداشته است.


اما در این میان علی‌اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس  که به‌عنوان یکی از نمایندگان معترض به اعتبارنامه تاجگردون در این نشست حاضر بود، خطاب به وی گفت: شما عضو هیئت مدیره شرکت «ن.پ» هستید و با رانت آقای تاجگردون در این شرکت مسئولیت دارید؛ در این باره چه توضیحی دارید؟ طبیعی است که شما اینجا باشید چراکه در سال 96، بدون تخصص و تنها به واسطه حمایت تاجگردون عضو هیئت مدیره شده‌اید.


فرد مذکور بدون آنکه پاسخی برای ادعای کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس داشته باشد، با طرح ادعایی تازه خطاب به نمایندگان حاضر در نشست خبری می‌گوید: ادعای شما در خصوص ارائه مجوز برای خروج از کشور به همسر دوم تاجگردون صحت ندارد؛ زیرا همانطور که خودش می‌گوید آن‌ها در خارج از کشور هستند و نیازی به حضور در دفترخانه‌ای در ایران ندارند. بنابراین ادعای ارائه مجوز خروج از کشور در دفترخانه‌ای در تهران صحت ندارد.


اما این بار علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مقام پاسخگویی به وی برآمد و گفت: نام دختر این نماینده که در سال 86 متولد شده در شناسنامه او نیست و حواشی آن نیز قرار است بصورت محرمانه به بنده ارائه شود. البته باید بگویم ایشان در حضور نمایندگان در این باره نتوانست از خود دفاع کند، حال فردی که داعیه‌دار حمایت از اوست نیز به طور حتم نمی تواند از او دفاع کند!


این فرد که با برنامه‌ریزی قبلی خود را به نشست خبری رسانده بود و قصد داشت تا مسیر اسناد منتشرشده را منحرف کند، عضویت هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری «ن.ا»، مسئولیت پایگاه رسانه‌ای نزدیک به غلامرضا تاجگردون و همچنین عضویت هیئت مدیره شرکت تخصصی «ن.ا» را در کارنامه خود دارد که همه این سمت‌ها به واسطه ارتباط با تاجگردون به دست آمده است.


نکته جالب توجه آنجا بود که  فرد مذکور اتهاماتی را به علیرضا زاکانی نسبت داد که نماینده مردم تهران خطاب به وی گفت: اگر کسی مدرک و سندی در خصوص تخلف هر کدام از بستگان و نزدیکان من دارد، رسانه‌ای کند تا با مفاسد برخورد شود.


انتهای پیام/4151/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
فرهنگی بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
۰
آبروی هرچه خبرگزاری هست بردید... خبرگزاری باید بیطرفانه کار کنه.. کاملا مشخص هست که نون خور کی هستید.
هلدینگ شایسته