دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1399 - 12:12

کارگاه تولید ماسک در تالار حافظ ادامه فعالیت می دهد/اولویت ارسال ماسک برای استان ها است

حمید شریف زاده بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما عنوان کرد: پس از سه ماه و نیم هنوز هم در تالار حافظ فعال هستیم و در صورت بازگشایی فعالیت های هنری این تالار ما به مکان دیگری منتقل می شویم اما فعالیت مان را متوقف نخواهیم کرد.
کد خبر : 498809
13990124000989_Test_PhotoN.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا ، از همان ماه اول شیوع کرونا در ایران عده ای از هنرمندان دست به فعالیت های از جمله تولید ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی و کمک های خیریه به نیازمندان کردند. یکی از اینها تیم حمید شریف زاده در تالار حافظ تهران بود که ماه ها است در این عرصه فعالیت کرده و کار خود را به تهیه و تولید ماسک محدود نمی کند بلکه تا جایی که توانسته برای نیازمند اقلام مختلف تهیه کرده و به منازلشان رسانده است.


این روزها حمید شریف زاده هنوز هم به همراه گروهش در تالار حافظ مشغول فعالیت هستند. وی در گفت وگو با فارس عنوان کرد: این ایام عده ای به ما می گویند مگر کار شما در تالار حافظ تمام نشده؟ ما هم می گوییم مگر کرونا را شکست داده ایم؟ موج جدید کرونا با شدت بیشتری به راه افتاده است و نیاز به فعالیت بیشتری داریم.


وی در ادامه افزود: بنابراین اگر این کارگاه های خانگی و فعالیت های جهادی و مردمی مثل گروه ما جمع شود دیگر نمی توان دست دلال های بازار ماسک و دستکش و چیزهای دیگر بهداشتی را کوتاه کرد.


شریف زاده با اشاره به اینکه یک عده از خدا می خواهند که دست کارگاه های خانگی و نیروهای مردمی در بازار لوازم بهداشتی مثل ماسک کوتاه شود تا قیمت ها را چند برابر کنند، عنوان کرد: ما کماکان در تالار حافظ فعال هستیم پس از گذشت سه ماه و نیم در جریان کار قرار داریم و همچنان برای خوزستان، سیستان و بلوچستان و شهرستان هایی که به ما درخواست می دهند، ماسک ارسال میکنیم.


وی همچنین اظهار داشت: الان نمیدانم این چه بازی جدیدی برای گران کردن اقلام در بازار است که یک هفته است پارچه برای تهیه ماسک در بازار نیست و این خیلی عجیب است و بهرحال همه اقلام که گران شده و اگر قیمت پارچه ثابت بماند باید برایمان جای تعجب باشد . 


شریف زاده اظهار داشت: خداراشکر ما فعالیتمان را کماکان در تالار حافظ ادامه میدهیم. اگر مراکز فرهنگی تالار حافظ و رودکی و وحدت باز شوند، ما قطعا از اینجا به جای دیگری می رویم و فعالیت هایمان قطع نمی شود. حتی اگر خودم هم سر کار تصویری بروم ، دوستانم در این زمینه فعال خواهند بود و خوشحالم که هیچ یک از دوستانمان در این ایام با وجود کار دشوار دچار بیماری و مشکلی نشده اند.


منبع:فارس


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته