دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1399 - 11:07
در پیامی صورت گرفت؛

تقدیر محسن نفر از افتخار آفرینی دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه‌بندی موضوعی شانگهای ۲۰۲۰

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی از کسب رتبه برتر در حیطه دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه‌بندی موضوعی شانگهای ۲۰۲۰ تقدیر کرد.
کد خبر : 498781
636550659254812184.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محسن نفر، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، کسب رتبه برتر در حیطه دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه‌بندی موضوعی شانگهای ۲۰۲۰ را مایه مباهات کشور و دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و از جامعه دندانپزشکی این دانشگاه در پیامی تقدیر کرد.


متن پیام به شرح زیر است:


بسمه تعالی


طی سال‌های متمادی در عرصه جهانی و منطقه‌ای شاهد موفقیت چشمگیر و رتبه برتر در حیطه دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه‌بندی‌های جهانی هستیم که موجب افتخار و مباهات کشور و نیز این دانشگاه است.


بدین وسیله رتبه برتر حوزه دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه‌بندی موضوعی جهانی شانگهای ۲۰۲۰ را به جامعه دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بالاخص دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تبریک می‌گویم.


از تلاش‌ها و زحمات بی‌شائبه رئیس و اساتید عالی‌قدر این دانشکده که مجدانه به امور مختلف آموزشی و پژوهشی می‌پردازند تا برای کشور عزیزمان افتخار آفرینند تقدیر و تشکر می‌کنم. امید است با استعانت از الطاف خداوند متعال در پیشبرد اهداف دانشگاه همواره سربلند باشید.


دکتر محسن نفر


معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته