دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1399 - 20:08
الربیعی:

تمامی اعضای بازداشت شده گردان‌های حزب الله عراق آزاد شدند

سخنگوی دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق از آزادی تمامی افرادی خبر داد که چند روز پیش از سوی دولت بازداشت شده بودند.
کد خبر : 498706
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، سخنگوی دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق از آزادی تمامی افرادی خبر داد که چند روز پیش از سوی دولت بازداشت شده بودند.


محمود الربیعی در حساب توییتری خود نوشت: به برادران الحشد الشعبی و مقاومت بشارت می‌دهیم که برادرانتان در تیپ ۴۵ الحشد الشعبی که چند روز پیش بازداشت شده بودند، تماماً پس از اثبات ادعا‌های بی‌اساس در حقشان طبق تشریفات قانونی و قضایی آزاد شدند.


او در ادامه نوشت: ننگ و عار بر تمامی افراد حسودی باد که نقاب از چهره زشتشان کشیدند و عزت و پیروزی بر مردان خدا و قهرمانان عراق باد.


پیش‌تر محمد البصری، از فرماندهان الحشد الشعبی پیش‌تر در گفتگو با پایگاه خبری بغداد الیوم تصریح کرده بود: ۱۴ فرد بازداشت شده به دلیل نبود دلایل و نیز عدم وجود راکت‌انداز، همان‌گونه که برخی رسانه‌ها شایع کرده‌اند، امروز یا فردا آزاد خواهند شد.


او در ادامه تصریح کرده بود: نیرو‌های دستگاه مبارزه با تروریسم در میان افراد بازداشت شده به دنبال یک نفر بودند که این یک نفر هم به دلیل نبود هیچ گونه شواهدی مبنی بر مشارکت در حملات راکتی به منطقه الخضراء همراه با دیگر افراد بازداشت شده آزاد خواهد شد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته