دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کمالیان تأکید کرد:

دست‌یابی به مطالبات رهبری مهمترین هدف در برنامه‌ریزی‎های دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در جلسه کمیسیون دائمی هیات امنا، رسیدن به مطالبات رهبری و اولویت برنامه‎های فرهنگی و اسلامی را مهمترین اهداف دانشگاه موفق دانست.
کد خبر : 49857

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین‎رضا کمالیان ضمن بیان خیرمقدم به حاضرین در جلسه اظهار کرد: در راستای دست یابی به مطالبات رهبری باید تعامل و ارتباط نزدیک با سازمان ها و ادارات داشته و بستر لازم را برای انعقاد تفاهم نامه و قراردادهای همکاری در جهت رسیدن به دانشگاه کارآفرین مهیا کرد.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تأکید مقام معظم رهبری بر ارزش های اخلاقی و ارزش های اسلامی و فرهنگی است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت های چشم گیری در زمینه فرهنگی انجام داده و کارنامه درخشانی را در این حوزه دارا است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان فرمایش مقام معظم رهبری و نقش دانشگاه در ایجاد تمدن نوین اسلامی خواستار افزایش آهنگ توسعه علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان شد و گفت: باید در تمام برنامه ها و جلسات در جهت نقش آفرینی در ایجاد تمدن نوین اسلامی گام‎های موثری برداشته شود.


وی با اشاره به ارتقاء چشم‎گیر کانون‎ها و انجمن‎های علمی و نشریات دانشجویی افزود: توسعه شرکت های دانش بنیان، مرکز رشد و استقرار هسته‎ها و واحدهای فناور از جمله فعالیت‎های انجام شده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان، در زمینه ایجاد فرصت شغلی برای فارغ التحصیلان است.


این مسئول بررسی مصوبات جلسه هیات امنا، بررسی برنامه‎های راهبردی ششم واحدها و مراکز، تصویب بودجه سال 95 و مستند‌سازی 70 درصد از املاک دانشگاه را از مهمترین برنامه‎های استان برشمرد و عنوان کرد: در راستای ترغیب استادان و دانشجویان، مرکز رشد واحد زاهدان از طرح ها و ایده های راهبردی برای ارتقاء فعالیت‎های علمی و پژوهشی استقبال مالی و علمی می‎کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته