دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یحیی گل‌محمدی:

نگرانی شخصی من در خصوص پروازها است/ تضمینی برای قهرمانی پرسپولیس نیست

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: هر روز به بازیکنان پرسپولیس می‌گویم که تضمینی برای قهرمانی ما وجود ندارد.
کد خبر : 498120
IMG_9907.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی درباره وضعیت پرسپولیس برای دیدار با پیکان اظهار کرد: خوشحالیم پس از سه، چهار ماه تعطیلی بازی می‌کنیم. ماه‌های خیلی بدی را برای فوتبال پشت سر گذاشتیم، اما خدا را شکر تصمیمات خوبی برای ادامه مسابقات گرفته شد. بازیکنان تمرینی نداشتند و فرصت کافی نداشتیم. تلاش کردیم کارهای تاکتیکی و بدنی انجام دهیم و چند بازی تدارکاتی داشتیم. بازیکنان نسبتاً آماده هستند، اما نه به صورت صددرصد.


وی ادامه داد: دیدار خیلی حساسی با پیکان داریم. این تیم در انتهای جدول است، اما مربی و بازیکنان خوبی دارد. مسابقه دشواری داریم و باید تمرکز زیادی داشته باشیم، از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم و پیروز شویم. پیکان به دنبال کسب امتیاز است. با جایگاهی که این تیم در جدول دارد (قعر جدول)، تلاش می‌کنند و می‌جنگند و به همین دلیل کارمان سخت است. مشکلات، مصدومیت‌ها و غیبت چند بازیکن گریبانگیر ما شده و باید اینقدر با تمرکز باشیم که جای آنها را پُر کنیم.


سرمربی تیم پرسپولیس افزود: هیچ تیمی نمی‌تواند در اولین مسابقه کاملاً آماده باشد. ما نیز چنین شرایطی داریم و باید چند دیدار بگذرد تا بازیکنان به شرایط مسابقه بیایند. چند بازی تدارکاتی خوبی داشتیم تا توانستیم به جو مسابقات برگردیم. از شرایط ایجاد شده راضی بودم و مشکلات دیگر چون نیامدن اوساگونا داشتیم. پروازی از نیجریه نبود و استوکس را هم قبلاً از دست دادیم. بشار رسن دیر به ما اضافه شد و محمد انصاری را از دست دادیم. جای او مقابل پیکان واقعاً خالی است.


گل‌محمدی درباره نگرانی‌های خود برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: نگرانی شخصی من در خصوص پروازها است. من در تصاویر دیدم و خودم هم پروازی داشتم که شرکت‌های هواپیمایی، هواپیما را پر می‌کنند، فضای هواپیما خیلی خطرناک است. طبق پروتکل‌های بهداشتی باید 60 درصد از هواپیما پر شود که این اصلاً رعایت نمی‌شود، نه برای ما بلکه برای خیلی از هموطنان دیگر مشکل ساز می‌شود.


وی در واکنش به اینکه قهرمانی پرسپولیس با 10 امتیاز اختلاف قطعی است، خاطرنشان کرد: هر روز با بچه‌ها در این رابطه صحبت می‌کنم هیچ تضمینی برای قهرمانی ما نیست. مهمترین بازی فصل را با پیکان داریم. باید با تمرکز بالایی بازی را دنبال کنیم. نباید فکر کنیم قهرمان هستیم. بازیکنان ما به درجه‌ای رسیده‌اند که از لحاظ ذهنی قوی هستند و شرایط را درک می‌کنند. فکر نمی‌کنیم قهرمان هستیم و بازیکنان می‌خواهند رو به روی پیکان تلاش کنند و بجنگند. ما هم مشکلات مصدومیت و عدم حضور بازیکنان را داریم.


سرمربی تیم پرسپولیس در مورد ماندن بیرانوند تا پایان فصل در پرسپولیس بیان کرد: در رابطه با حضور علیرضا بیرانوند تا پایان فصل در این تیم دقیق نمی‌توانم حرف بزنم. باید این را از تیم آنتورپ بپرسیم. او بلیت گرفت و پروازش انجام نشد. من هیچ اطلاعات دقیقی ندارم و باید منتظر تصمیم آنتورپ باشیم. فعلاً اتفاق خاصی نیفتاده است و از بیرانوند پرسیدم و او هم گفت منتظر تصمیم آن‌ها است.


گل‌محمدی درباره خداحافظی سید جلال حسینی در پایان فصل تأکید کرد: سید آنقدر خوب تمرین می‌کند که کسی فکر نمی‌کند سال بعد بخواهد خداحافظی کند. بعضی می‌خواهند حاشیه درست کنند. من اصرار دارم کسی در تیمم حاشیه درست نکند. ما 9 بازی در لیگ و 2 بازی در جام حذفی داریم. دلیلی ندارد که تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حاشیه ببریم. سید جلال دو سال دیگر با ما قرار دارد.


وی در خصوص میزان آمادگی بشار رسن عنوان کرد: بشار در حال خوب شدن است، یک هفته تمرین اختصاصی انجام داد و یک هفته است که به تمرینات گروهی اضافه شده است و روز به روز بهتر می‌شود.


سرمربی تیم پرسپولیس در رابطه با حضورش در مراسم تقدیر از علی کریمی گفت: سه روز پیش فردوسی پور برای حضور در تمرین تیم رسانه تماس گرفت، من هم قبلاً با آن‌ها تمرین می‌کردم، در این مراسم دیداری تازه شد با اصحاب رسانه و مراسم تقدیر خیلی خوبی از علی کریمی برگزار شد. جو خیلی خوبی در آنجا بود و لذت بردیم و از دیدار دوستان قدیمی خوشحال شدیم.


گل‌محمدی در مورد این که آیا فصل بعد با پرسپولیس قرارداد دارد، اظهار کرد: بله من فصل بعد با پرسپولیس قرارداد دارم.


وی در خصوص حواشی نقل و انتقالاتی به خصوص جذب کریم انصاری‌فرد اظهار کرد: من چند جلسه با باشگاه داشته‌ام و خیلی اصرار داشتند لیست نفرات جدا شده و جذبی را بدهم. من گفته‌ام تا پایان بازی‌ها وارد نقل و انتقالات نمی‌شویم. با کریم صحبتی نشده است. او حرفه‌ای و بزرگ است و هر تیمی دوست دارد از او استفاده کند. دلیلی ندارد در مقطع فعلی ذهن بازیکنان را با این موضوعات درگیر کنیم.


گل‌محمدی تصریح کرد: فکر می‌کنم فوتبال خیلی پاک‌تر است و خیلی از محیط‌های دیگر شرایط پروتکل‌ها بهتر رعایت می‌شود. هر کسی هر بیماری می‌گیرد می‌گوید از فوتبال گرفته‌ایم و نباید این گونه باشد. فوتبال نشاط اجتماعی در جامعه به وجود می‌آورد و از مسئولان تشکر می‌کنم که فوتبال را ادامه دادند و از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که خیلی ما را حمایت می‌کنند.


انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته