دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1394 - 16:56

رئیس واحد هشتگرد: برنامه کوتاه مدت ما ارتقای درجه واحد از کوچک به متوسط است

رئیس واحد هشتگرد برنامه‌های توسعه دانشگاه را به دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم کرد که اولویت مهم در برنامه کوتاه مدت را ارتقای درجه واحد از کوچک به متوسط و در برنامه بلندمدت رفع کمبودهای اصلی و ایجاد امکانات رفاهی برای کارمندان، دانشجویان و استادان عنوان کرد.
کد خبر : 49800

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید شاپور رضا شجاعی در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد، ضمن تشکر از همه کارکنان برای مشارکت در فرآیند ثبت نام دانشجویان جدید الورود گفت: علیرغم افزایش چشمگیر تعداد دانشجو در چند سال اخیر در واحد هشتگرد، امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی در بخش های آموزشی، آزمایشگاهها و کارگاهها و... به طور متناسب ارتقا پیدا نکرده است و برای اینکه دانشگاه با مشکلات جدی مواجه نشود لازم است همه تلاش کنیم که بسترهای لازم را برای قرار گرفتن در سطح دانشگاه های معتبر را فراهم کنیم.


وی تکریم دانشجویان را بسیار مهم دانست و از همه کارکنان تقاضا کرد حداکثر اهتمام خود را برای ارائه خدمت صادقانه و مودبانه به فرزندان خودشان بکار گیرند.


شجاعی مهمترین عامل در کارکرد خوب یک سازمان را نیروی انسانی و بهره وری و پویایی هر سیستمی را وابسته به کیفیت نیروی انسانی آن مجموعه دانست.


وی با توجه به نقش ارتقای رضایتمندی دانشجویان و ارباب رجوع در ایجاد نیروی مثبت و حاکم شدن فضای معنوی در محیط کار خواستار ترویج این اخلاق حسنه در محیط دانشگاه شدند.


شجاعی با توجه به برخی از کمبودهای دانشگاه از قبیل سلف سرویس، سالن ورزشی، مسجد، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و ... از همه کارکنان خواست همت خود را برای برطرف کردن این کمبودها بکار بسته و در این راه وی را یاری کنند.


وی برنامه های توسعه دانشگاه را به دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم کردو اولویت مهم در برنامه کوتاه مدت را ارتقای درجه واحد از کوچک به متوسط و در برنامه بلندمدت رفع کمبودهای اصلی و ایجاد امکانات رفاهی برای کارمندان، دانشجویان و استادان عنوان کرد.


شجاعی با تاکید مجدد بر تکریم ارباب رجوع خواستار انجام صحیح و دقیق کارها، مشارکت عمومی در همه امور و نقد منصفانه به همراه پیشنهادات سازنده شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته