دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مجوزی:

فعالیت تشکل‌های دانشجویی، از نشانه‌های پویایی دانشگاه است

رئیس واحد زابل اظهار کرد: کانون‌ها نمایندگان سلایق مختلف در دانشگاه هستند که باید متناسب با خط فکری و اساسنامه آن کانون و تشکل، با حفظ تمامی اصول منطبق بر منویات مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی در واحد فعالیت کنند.
کد خبر : 49788

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمد مجوزی در نخستین جلسه تخصصی دبیران و اعضای شورای مرکزی کانون‌ها و تشکل‌های اسلامی گفت: کانون‌ها و تشکل‌های سیاسی دانشگاه با جدیت باید تلاش کنند تا کرسی‌های آزاداندیشی که از مطالبات مورد تاکید مقام معظم رهبری است با کیفیت بالا و قابل قبول در واحد برگزار شود.


محمد مجوزی تصریح کرد: برگزاری کرسی آزاد اندیشی و نظریه پردازی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است که کانون‌ها و تشکل‌های سیاسی دانشگاه با جدیت باید تلاش کنند تا این مهم با کیفیت بالا و قابل قبول در واحد برگزار شود.


این مسئول درک ضروریات و مشکلات جامعه هدف کانون‌ها را وظیفه اصلی آنها دانست و گفت: کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی باید با درک این ضروریات، در رفع نواقص و مشکلات آن در چهارچوب نظام گام بردارند.


وی با توجه به لزوم افزایش کانون‌های دانشجویی در واحد زابل عنوان کرد: تا پایان سال 94 تلاش خواهیم کرد، کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی واحد ارتقای کیفی خوبی داشته باشند و از لحاظ کمی هم این کانون‌ها را حداقل به 10 کانون و تشکل ارتقا دهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته