دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1393 - 10:50
با برگزاری محفل انس با قرآن کریم صورت گرفت؛

استقبال دانشگاه آزاد اسلامی از کنگره سرداران و ۱۷۰۰ شهید بابل

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته بین المللی و کشوری و دانشگاهی از استان مازندران ویژه مراسم استقبال از کنگره سرداران و ۱۷۰۰ شهید شهرستان بابل در مسجد الزهرا (س) واحد بابل برگزار شد.
کد خبر : 4976

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در این مراسم با تجلیل از مقام شامخ سرداران و ۱۷۰۰شهید شهرستان بابل و هشت سال دفاع مقدس به برکات نور قرآن و تاثیر آن در تعالی زندگی بشر اشاره کرد و گفت: قرآن کریم نسخه نجات بشریت است، کسی که به آن عمل کند، سعادتمند خواهد شد.


حجت الاسلام حسن قلی‌پور، سعادت و خوشبختی انسان را در پای‌بندی به قرآن کریم دانست و افزود: هر ملتی به دستورات و مجموعه قوانین الهی عمل کند، معنویت دنیا و آخرت را همراه خواهد داشت.


در این مراسم قاریان، حافظان قرآن کریم و گروه تواشیح توانستند فضای معنوی مسجد الزهرا (س) را با تلاوت زیبای قرآن کریم عطر آگین کنند.


این محفل انس با قرآن کریم به همت دفتر فرهنگ اسلامی، کانون قرآن و عترت با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی ویژه مراسم استقبال از کنگره سرداران و ۱۷۰۰شهید شهرستان بابل تدارک دیده شده بود که با استقبال پرشور استادان، دانشجویان و کارکنان مواجه شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته