دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هادی طباطبایی: درهای تیم ملی امید به روی همه باز است/ بازیکنان مقابل استرالیا محک‌ جدی می‌خورند

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی امید گفت: تیم ملی امید ظرف یکسال اخیر از نظر تکنیکی و تاکتیکی پیشرفت چشمگیری داشته است.
کد خبر : 49757

به گزارش گروه ورزشی آنا، هادی طباطبایی مربی تیم ملی امید در خصوص شرایط اردوی آماده سازی این تیم در امارات گفت:« در راستای اردوهای پیوسته و برنامه ریزی بلند مدتی که داشتیم اردوی امارات برپا شد و خوشبختانه امکانات خوبی به لحاظ اسکان و تمرین در اختیار تیم قرار گرفته است. تمرینات ما بر اساس اهداف تاکتیکی که داریم طراحی شده‌است و سعی می‌کنیم تا در این اردو روی نقاط ضعف و قوتی که در مسابقات غرب آسیا داشتیم و آن را شناسایی کردیم، کار کنیم. از آغاز اردو تا به امروز تمرینات با کیفیت و نظم خوبی برگزار شده‌است و بازخورد خوبی از سوی بازیکنان گرفتیم و به اهداف تاکتیکی که مد نظر کادر فنی است، نزدیک شدیم.»


مربی تیم ملی امید با اشاره به پیشرفت چشمگیر تاکتیکی تیم امید طی یکسال اخیر و هماهنگی زیاد بازیکنان تیم، در این مورد بیان کرد:« با وجود اینکه زمان زیادی، تیم را در اختیار نداشته‌ایم اما پیشرفت تاکتیکی تیم ظرف یکسال گذشته چشمگیر بوده‌است و بازیکنان را به خوبی با تفکرات کادرفنی هماهنگ کردیم و به لحاظ فنی، تیم امید شکل کاملا جدیدی به خودش گرفته که نسبت به زمانی که در اختیار داشتیم راضی کننده است.»


وی در خصوص حضور نفرات جدید در اردوی تیم ملی امید و عملکرد آن ها افزود:« ظرف یکسال گذشته کادر فنی تیم امید تمامی بازیکنان رده سنی امید را زیر نظر گرفت و این ادعا را به اثبات رساند که درهای تیم ملی به روی هر بازیکنی که کیفیت لازم را داشته باشد باز است. در این اردو هم از نفرات جدیدی که در مسابقات لیگ عملکرد خوبی داشتند دعوت کردیم و شرایط فنی‌ آنهارا زیر نظر گرفتیم. به طور حتم این وضعیت انگیزه بازیکنان داخل اردو و بازیکنان شاغل در لیگ داخلی را بالا میبرد تا برای اثبات توانایی خودشان، تلاش کنند.»


طباطبایی در مورد بازی تدارکاتی تیم ملی امید مقابل استرالیا گفت:« تمام تلاش مجموعه ما این است که با برگزاری اردوهای خارجی و بازی های تدارکاتی، تجربه بین‌المللی بازیکنان را بالا ببریم. استرالیا تیم صاحب سبک و یکی از قدرت‌های فوتبال آسیاست و قطعا بازی فردا محک خوب و جدی برای تیم امید خواهد بود تا بیشتر از قبل نقاط ضعف و قوت خودمان را بشناسیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته