دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1394 - 13:57

آمادگی دانشگاه آزاد هشتگرد برای همکاری در فعالیت‌های فرهنگی، علمی پژوهشی با بسیج دانشجویی

نشست صمیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با اعضای شورای بسیج دانشجویی برگزار شد.
کد خبر : 49752

به گزارش خبزنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد درباره جایگاه بسیج و اهمیت آن در دفاع مقدس و در طول عمر انقلاب اسلامی نکاتی را ارائه کرد و بسیجیان را افراد بی ادعا و مخلصی دانست که همواره در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی بدون هرگونه چشم داشت ایثار کرده است.


دکتر سید شاپوررضا شجاعی نهاد بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها را شجره طیبه‌ای دانست که منشا پویایی و اثرات ماندگاری بوده‌است.


شجاعی با بیان برخی موارد مطرح شده در جلسه هم‌اندیشی بسیج دانشجویی استان البرز و روسای دانشگاه های استان به یکی از مصوبات آن که برنامه ریزی حضور فعال دانشجویان دانشگاه های استان البرز در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در کربلای معلی پرداخت.


رئیس واحد هشتگرد از بسیج دانشجویی خواست در اسرع وقت کار ثبت‌نام را شروع کند تا این واحد حضور چشمگیری در این مراسم معنوی داشته باشد.


وی بر برنامه محور بودن فعالیت‌های بسیج تاکید کرد و خواستار اهتمام بسیج دانشجویی واحد هشتگرد در مدیریت و برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و علمی خود شدند و تاثیرگذاری این اقدامات را وابسته به آسیب شناسی، نیازسنجی و مطالعه عمیق در تدوین برنامه‌ها دانست.


وی تاکید کرد: برنامه‌های خود را برای سال 95 از حالا طراحی و بموقع برای تصویب به شورای فرهنگی ارائه کنند .


شجاعی موفقیت بیشتر برنامه‌های فرهنگی را در ارائه به موقع پیشنهادات به شورای فرهنگی و فراهم کردن شرایط مناسب برگزاری، از سوی بخش‌های اجرایی برشمرد .


در ادامه میرزایی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی نیز گزارشی از اقدامات حوزه فرهنگی در راه اندازی و فعالیت کانون‌ها ارائه کرد.


در ادامه این نشست اعضا شورای بسیج دانشجویی نیز گزارشی از اقدامات و تعداد اعضا فعال و عادی ارائه نمود و هر یک از اعضا نقطه نظرات و به برخی از مشکلات پرداختند.


در پایان این نشست نیز شجاعی بر برگزاری مستمر جلسات بسیج دانشجویی تاکید و آمادگی دانشگاه را برای هر گونه همکاری و مساعدت در فعالیت های فرهنگی ، علمی پژوهشی و ... با بسیج دانشجویی را اعلام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب