دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرصت مناسبی که از قدوس گرفته شد

سقوط آمیان به لیگ دو فرانسه باعث شد تا سامان قدوس فرصت بازی در بالاترین سطح فوتبال این کشور را از دست بدهد.
کد خبر : 497514

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سامان قدوس تنها نماینده تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ یک فرانسه بود و برای تیم آمیان بازی می‌کرد. با شیوع ویروس کرونا، فدراسیون فوتبال فرانسه تصمیم گرفت تا مسابقات را تعطیل اعلام کند. تیم پاری‌سن‌ژرمن را به عنوان قهرمان معرفی کند و تیم‌های آمین و تولوز که در رده‌های نوزدهم و بیستم جدول رده‌بندی بودند به دسته پایین‌تر سقوط کنند.


این تصمیم فدراسیون فوتبال فرانسه با توجه به اینکه آمیان روی کاغذ شانس زیادی داشت که در لیگ یک باقی بماند با اعتراض تمامی مسئولان این باشگاه مواجه شد و برنارد یوانین رئیس باشگاه آمیان نسبت به این موضوع به دادگاه عالی فرانسه شکایت کرد و با وجود آنکه دادگاه رأی به ماندن آمیان در لیگ یک داد اما باز هم فدراسیون فوتبال فرانسه تصمیم گرفت تا از نمایندگان تمامی باشگاه‌ها رأی‌گیری کند که 75 درصد آرا به برگزاری مسابقات به برگزاری مسابقات با حضور 20 تیم بود و با این حساب دو تیمی که در لیگ دو فرانسه بودند به لیگ یک صعود کردند و تیم‌های آمیان و تولوز به دسته پایین‌تر سقوط کردند.


با این حساب سامان قدوس فرصت بازی در لیگ فوتبال فرانسه را برای بازی در فصل آینده از دست داد و نمی‌تواند در رقابت‌های لاشامپیونه مقابل بازیکنان برجسته این لیگ بازی کند. این بازیکن تیم ملی باید برای فصل آینده پیشنهادات خودش را بررسی کند تا بتواند در سطحی بالاتر از لیگ دو فرانسه بازی کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: آمیان سامان قدوس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته