دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وکیل فدراسیون فوتبال:

استعفای ما ربطی به شکست در پرونده ویلموتس نداشت/ رأی اولیه تا دو ماه آینده صادر می‌شود

وکیل فدراسیون فوتبال گفت: استعفایی که از قبول پرونده مارک ویلموتس دادیم، ربطی به شکست در این پرونده نداشت.
کد خبر : 497486
13980717000905637062356857344505_36816_PhotoT.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی ملیح زاده که  یکی از وکلای فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس است در خصوص جلسه وکلا با بهاروند سرپرست فدراسیون اظهار کرد: سوء تفاهمات برطرف شد و با قدرت در این پرونده حضور خواهیم داشت. این استعفا هیچ ربطی به شکست در پرونده نداشت.


وی درباره اینکه دلیل استعفای وکلا مالی بود، افزود: هم بحث مالی بود و هم معنوی، بعد از شش ماه این انتظار وجود داشت که با ما قراردادی منعقد شود. جلسه روز گذشته با آقای بهاروند جلسه خوبی بود و با حسن نیتی که ایشان نشان دادند مشکل برطرف شد. چیزهای محرمانه‌ای وجود دارد که بیشتر از این نمی‌توانم در مورد آن حرف بزنم.


وکیل فدراسیون فوتبال در واکنش به احتمال پرداخت غرامت به ویلموتس عنوان کرد: با توجه به محرمانه بودن این پرونده، هر گونه اظهارنظر از سمت من و همکارانم می‌تواند مورد سوء استفاده قرار بگیرد. جالب است بدانید سال‌ها پیش به خاطر یک مصاحبه و استناد به آن، فدراسیون کشتی ایران محکوم شده بود، بنابراین اصلاً به صلاح نیست که الان من اظهارنظر کنم و ان‌شاءالله بعد از اعلام رأی صحبت خواهم کرد.


وی در مورد تشکیل جلسه کمیته تعیین وضعیت گفت: به خاطر بحث دورکاری رسیدگی‌ها به پرونده‌ها کمی با تأخیر مواجه است. اخیراً هم فیفا یک خطوط راهنمایی در مورد رسیدگی به پرونده‌ها منتشر کرده اما نظر شخصی من این است که در دو ماه آینده رأی اولیه را خواهیم داشت. نکته مهم این است که این رأی در دادگاه داوری ورزش ظرف 20 روز قابل تجدید نظر است و بعد از آن هم در موارد خاص و نادر در دیوان فدرال سوئیس. امیدواریم در همین مرحله بتوانیم موفق باشیم.


وکیل فدراسیون فوتبال  در مورد اینکه ویلموتس هم می‌تواند به این رأی اعتراض کند، تأکید کرد: بله، هر دو طرف می‌توانند تجدید نظرخواهی کنند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته