دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حمید استیلی:

پرسپولیس یکی از بخت‌های اول قهرمانی است/ باید از اسکوچیچ حمایت کرد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: قهرمانی پرسپولیس خیلی زیاد است، چون 10 امتیاز اختلاف دارد ولی هیچ چیزی از قبل پیش‌بینی‌پذیر نیست.
کد خبر : 497427
20678_251.jpeg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حمید استیلی درباره موزه ورزش و افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران گفت: جا دارد از صالحی امیری واقعاً تشکر کنم. در این زمانی که به کمیته المپیک آمده، کارهای بزرگی انجام داده است و همین‌طور ادامه‌دار است. امیدوارم قدر این ‌مدیران را بدانیم و کارهایی که صالحی امیری برای کمیته المپیک و بچه‌های المپیکی انجام داده برای بقیه هم الگو باشد.


وی در مورد گزینه هدایت تیم ملی جوانان اظهار و برگزاری رقابت‌های لیگ عنوان کرد:  در رابطه با جوانان که لطف داشتند و به من پیشنهاد دادند ولی به خاطر کارها و مشغله‌ای که داشتم، زمانی هم نبود و شناختی زیادی هم روی تیم جوانان نداشتم، به همین خاطر از آنها تشکر کردم و این کار را نپذیرفتم. در رابطه با فوتبال هم که إن‌شاءالله از این هفته لیگ‌مان آغاز می‌شود و امیدواریم همه بازیکنان در سلامت کامل باشند. چون مهم‌ترین موضوع، سلامت بازیکنان و کادر اجرایی است و مثل تمام لیگ‌های دنیا امیدوارم بازی‌های خوبی انجام دهند چون یکی از دلخوشی‌های مردم فوتبال است و امیدوارم این دلخوشی ادامه داشته باشد.


وی در مورد قرارداد فدراسیون با ویلموتس و حضور اسکوچیچ در تیم ملی اظهار کرد: این دیگر دست خود فدراسیون و وزارت ورزش و آنهایی که دست‌اندرکار هستند، است. به نظرم من الان اسکوچیچ هست و باید از او حمایت کنیم چون چهار بازی حساس داریم و از همه مهم‌تر این است که حمایت کامل از تیم ملی، بازیکنان و مربیان تیم ملی انجام شود.


استیلی در پاسخ به این سوال که با اسکوچیچ می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم، خاطرنشان کرد: ما چاره دیگری نداشتیم. هم از نظر مالی منابعی نداشتیم و هم اینکه در یک زمان کم باید مربی را انتخاب می‌کردیم که لیگ و بازیکنان ما را بشناسد. به نظرم اسکوچیچ بهترین گزینه بود که بتواند تیم ما را در این چهار بازی کمک کند. به علاوه اینکه گزینه‌های داخلی خوب زیادی هم داشتیم.


وی در مورد انتقاد مربیان دیگر برای انتخاب اسکوچیچ گفت: همیشه این انتقادات هست ولی دیگر فدراسیون فوتبال انتخاب خودش را کرده است و به این انتخاب احترام بگذاریم. همه باید دست به دست هم دهیم و کمک کنیم.


استیلی در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر خاطرنشان کرد: امکانش خیلی زیاد است چون 10 امتیاز اختلاف دارد و با تیم‌هایی هم بازی دارد که شانس دارند ولی هیچ چیزی قابل پیش‌بینی از قبل نیست. باید سه تا چهار بازی را ببرند تا قاطعانه بگوییم قهرمان هستند ولی پرسپولیس یکی از شانس‌های اول قهرمانی است.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته