دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1399 - 12:59

روز اقتصادی و امنیتی مجلس

امروز مجلس یازدهم برای چندمین بار متوالی از روز آغاز آن تاکید کرد که اولویتش رسیدگی به وضعیت اقتصادی کشور است.
کد خبر : 497416
4424992.jpg

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مجلس دومین نشست علنی خود در تابستان ۹۹ را با جلسه غیرعلنی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ریاست قالیباف آغاز کرد که این جلسه تا ساعت 9 به طول انجامید.


پس از علنی شدن جلسه امروز مجلس گزارش رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره وضعیت اقتصادی کشور ارایه شد که در آن محمدرضا پورابراهیمی گفت: پس از تعیین تکلیف کمیسیون‌ اقتصادی مجلس و انتخابات هیأت رئیسه با توجه به اهمیت بحث اقتصادی و نیاز کشور به توجه ویژه به این مقوله جلسات خود را با مسئولین وزارت جهاد کشاورزی، وزارت خارجه و سایر بخش‌ها آغاز کردیم و امروز نیز جلسه‌ای با رئیس مجلس در خصوص شرایط ارزی کشور خواهیم داشت.


پس از ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور از سوی پورابراهیمی رئیس مجلس با بیان اینکه مردم عزیز مطمئن باشند که اولویت اول مجلس یازدهم مسائل اقتصادی و مسائل معیشتی مردم است، گفت: همانطور که اشاره کردیم نظارت ما از حوزه اقتصادی شروع خواهد شد و کاملاً ملموس، شفاف با مسئولان و وزرای دولت و سازمان‌های ذی ربط که این مسئولیت‌ها را دارند، نشست‌هایی برگزار می کنیم. مردم ما مطمئن باشند که ما به طور دقیق گزارشات نوبه ای را به آنها ارائه می دهیم.


دستور کار دیگر مجلس پس از بررسی وضعیت اقتصادی کشور حضور وزیر کشور در صحن علنی و ارایه گزارشی از عملکرد وزارتخانه متبوعش بود.


نامه 230 نفر از نمایندگان مجلس یازدهم خطاب به مقام معظم رهبری برای راهنمایی آن ها درمسیر پیگیری منویات و دغدغه های ایشان از دیگر موارد مهمی بود که در این جلسه از سوی هیات رئیسه مجلس قرائت شد.


انتهای پیام/4151/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته