دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زیدان:

برتری رئال مادرید ربطی به داوران نداشت/ شایسته پیروزی بر سوسیداد بودیم

سرمربی تیم رئال مادرید گفت: فکر می‌کنم رئال مادرید شایسته پیروزی بود و ربطی به داور نداشت.
کد خبر : 497109

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال رئال مادرید با کسب برتری 2 بر یک در خانه رئال سوسیداد در امتیاز 65 با بارسلونا برابر شد و با وجود تفاضل گل کمتر در صدر جدول رده‌بندی لالیگا ایستاد.


زین‌الدین زیدان در پایان مسابقه در جمع خبرنگاران اسپانیایی با ناراحتی در خصوص کمک داوران به برتری رئال مادرید اظهار کرد: آنچه من را اذیت می‌کند این است که در نشست خبری پس از مسابقه ما فقط در مورد داوران صحبت می‌کنیم. به نظر می‌رسد که در زمینه عادی بودن اشتباهات داوری برای هر دو تیم کاری انجام نداده‌ایم اما قصد نداریم اختلافات را کنترل کنیم. ما در میدان پیروز شدیم و فکر می‌کنم رئال مادرید شایسته پیروزی بود و ربطی به داور نداشت.


سرمربی تیم رئال مادرید افزود: یک پنالتی یرای سوسیداد وجود دارد و فکر می‌کنم توپ قبل از آنکه کریم بنزما آن را وارد دروازه کند شانه او را لمس کرد. البته که تصمیم در مورد تمامی صحنه‌های مسابقه بر عهده داور است و مثل همیشه من درگیر نمی‌شوم، داور کار خود را انجام می‌دهد و هیچ چیز دیگری نیست. من باید به این موارد احترام بگذارم و فقط درباره آنچه انجام دادیم فکر کنم.


زیدان در مورد رسیدن تیمش به بارسلونا و دیدار بعدی با مایورکا تصریح کرد: تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است. برابر سوسیداد شایسته پیروزی بودیم و برابر مایورکا هم باید باهوش بازی کنم و اشتباه نداشته باشیم تا سه امتیاز دیگر کسب کنیم. می‌دانیم که بازی پیچیده‌ای پیش رو داریم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته