دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با نمایش قطعی «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف2»؛

اکران سینما در دوران کرونا بالاخره جان می‌گیرد/ قهری که بالاخره جواب گرفت!

مدیران سازمان سینمایی توانسته‌اند با وعده مالی در پی شکست احتمالی فیلم‌ها خاصه «شنای پروانه» و «خوب بد جلف 2» رضایت اینها را جلب کنند تا بلکه سینماها پس از 4 ماه تعلیق بتواند سر و سامانی پیدا کند.
کد خبر : 497106
شنای+پروانه+فیلم+کارت.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، صاحبان دو فیلم «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و «خوب بد جلف 2؛ ارتش سری» ساخته پیمان قاسم‌خانی بالاخره به اکران عمومی خود رضایت دادند. بر این اساس مطابق با خروجی جلسه ساعات پایانی روز گذشته شورای صنفی نمایش قرار است این دو  از چهارشنبه، ۴ تیرماه در سینماهای سراسر کشور روی پرده بروند.


هرچند که ماجرای قهر و آشتی این فیلم‌ها چند باری اتفاق افتاده و پیش از این نیز به دلیل عدم حمایت سازمان سینمایی و حتی شهرداری نسبت به تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای اکران آنها، شاهد قهر و کناره‌گیری‌شان از نمایش عمومی هم بوده‌ایم؛ با این حال به نظر با وعده و وعیدها اکران 4 تیرماه قطعی خواهد بود.


شنای پروانه


هنوز مشخص نیست نحوه حمایت از این دو فیلم مطابق با اعلام قبلی همان عدم در نظر گرفتن کف فروش 3 هفته و کمک مالی بلاعوض باشد یا خیر؟


همچنین باید دید نحوه اکران موازی دیگر فیلم‌ها از آثار «هنر و تجربه» گرفته تا فیلم‌های تازه یا ماقبل کرونا چگونه خواهد بود و اینکه عمده سالن‌های سینمایی به این دو فیلم جدید اختصاص می‌یابد و یا دیگر فیلم‌ها نیز سهمی از نمایش عمومی خواهند برد؟


 «خوب بد جلف۲» پیمان قاسم خانی


به نظر مدیران سازمان سینمایی توانسته‌اند با وعده‌ مالی در پی شکست احتمالی فیلم‌ها خاصه «شنای پروانه» و «خوب بد جلف 2» رضایت اینها را جلب کنند تا بلکه سینماها پس از مدت‌ها تعطیلی بتواند سر و سامانی پیدا کند.


با توجه به پیش‌فروش قبلی سانس‌های این دو فیلم به نظر بتوان روی پر شدن ظرفیت درنظرگرفته شده سالن‌ها حساب جدی باز کرد و همچنان تماشاگرانی را خواهیم دید که رفتن به سینما را حتی در شرایط کرونایی به خانه‎نشینی، اکران آنلاین و غیره ترجیح می‌دهند.


انتهای پیام /4143/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته