دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یورگن کلوپ:

شانس اورتون برای پیروزی بیشتر بود/ آلیسون لیورپول را نجات داد

سرمربی تیم لیورپول گفت: یک امتیاز شایسته ما بود و اورتون بیشترین شانس پیروزی را در پایان داشت.
کد خبر : 497092

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال لیورپول در دربی مرسی ساید مقابل اورتون به تساوی بدون گل رسید تا زمان رسیدن به قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس کمی به تأخیر بیفتد. اگرچه منچسترسیتی در صورت پیروزی در بازی امشب برابر برنلی باز هم 20 امتیاز از لیورپول عقب است.


با وجود شرایط فوق‌العاده لیورپول در جدول رده‌بندی یورگن کلوپ در خصوص توقف تیمش مقابل اورتون به خبرنگاران انگلیسی گفت: یک امتیاز کسب کردیم و این نتیجه شایسته ما بود اما اورتون بیشترین شانس پیروزی را در پایان داشت. از عملکرد شاگردانم پس از این وقفه طولانی خوشحال شدم، از نظر جسمی آماده بودیم و از نظر دفاعی استحکام مناسبی داشتیم اما اگر قصد داشتیم در این مسابقه پیروز شویم به موقعیت های بیشتری نیاز داشتیم.


سرمربی تیم لیورپول خاطرنشان کرد: بدیهی بود که اورتون شرایط را برای ما دشوار می‌کند و این همان کاری بود که آن‌ها انجام دادند. این یک مبارزه واقعی بود و فکر می‌کنم هر دو تیم نشان دادند که می دانند دربی حساس است اگر جمعیتی هم وجود ندارد اما اورتون واقعاً بهتر دفاع کرد و ما به اندازه کافی باهوش نبودیم تا از شکاف‌های موجود در خط دفاعی این تیم استفاده کنیم. 


 کلوپ  عملکرد آلیسون بکر دروازه‌بان تیمش را در مقابل اورتون در معیارهای «کلاس جهانی» خواند و تصریح کرد: آلیسون ثابت کرد در ثانیه‌های حساس می‌تواند تیم را نجات دهد و در لحظات مهم از دروازه حراست خواهد کرد. او آشکارا به تیم کمک می‌کند و درخشش وی در بازی با اورتون اولین مسابقه‌ای نبود که او بازی درخشانی برای لیورپول انجام می‌دهد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته