دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بهروز رشاد در گفتگو با آنا:

«بچه‌های هور» را پاییز به هورالعظیم می‌بریم/ برخی‌ها الکی برای فیلمشان سوپراستار می‌سازند!

رشاد درباره ساخت تازه‌ترین فیلمش گفت: «بچه‌های هور» پایز در لوکیشن‌های جنوب کشور و هورالعظیم جلوی دوربین خواهد رفت. قطعا از بازیگر چهره نیز استفاده خواهم کرد. باید بازیگر معروف هم باشد تا فیلم بتواند سرمایه‌اش را برگرداند.
کد خبر : 496965
18-8-15-133141br3geq3j.jpg

بهروز رشاد، تهیه‌کننده سینما که اخیرا پروانه ساخت فیلم سینمایی «بچه‌های هور» را دریافت کرده است در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا درباره روند ساخت فیلم بیان کرد: «بچه‌های هور» فیلمی داستانی است که به کارگردانی فیاض موسوی به زودی وارد مراحل پیش‌تولید می‌شود و در واقع او فیلم اولش را در سینما می‌سازد.


وی در عین حال تأکید کرد: «بچه‌های هور» در لوکیشن‌های جنوب کشور و هورالعظیم جلوی دوربین خواهد رفت که البته به تازگی پروانه ساخت را گرفته‌ایم و برای ادامه تولید با عجله پیش نمی‌رویم.


رشاد ادامه داد: با عوامل فنی و خصوصا تیم بازیگری هنوز مذاکره‌ای نشده اما قطعا از بازیگر چهره نیز استفاده خواهم کرد. باید بازیگر معروف هم باشد تا فیلم بتواند سرمایه‌اش را برگرداند.


این تهیه‌کننده اعلام کرد؛ اگر بتوانیم به درستی پیش تولید را طی کنیم احتمالا «بچه‌های هور» را پاییز کلید خواهیم زد.


وی درباره مخاطبان این فیلم گفت: فیلمی برای سینمای معمول و بزرگسال است و نه فیلم حوزه کودک و نوجوان؛ هرچند تا فیلمی برند سینمای این گروه از مخاطبان می‌خورد، فیلم را از اساس نابود می‌کنند.


بهروز رشاد یادآور شد: توصیف فیلم خوب و بد در این سینما به دست انبوه سازان افتاده؛ یعنی فیلمی که میلیاردی بفروشد را فیلم خوب و فیلمی که کم بفروشد را بد می‌دانند. الکی هم برای فیلمشان سوپراستار می‌سازند و چیزی مثل فیلم‌فارسی‌های قدیمی بی‌کیفیت را به اسم فیلم خوب به سینما می‌دهند.


انتهای پیام /4143/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته