دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1394 - 11:14
با حکم دکتر میرزاده

نخستین رئیس واحد زن در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان معرفی شد

نخستین رئیس واحد زن در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب و معرفی شد.
کد خبر : 49695

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا با حضور دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، نماینده مردم شهرمرزی آستارا در مجلس شورای اسلامی، سرپرست دبیرخانه هیأت امنای استان گیلان و جمعی از رؤسای ادارات و ارگان‌ها، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا، در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.


نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس با قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های تیم مدیریتی جدید دانشگاه آزاد اسلامی کشور در راستای توجه ویژه آنان به ارتقای کیفی و کمی آموزش و گسترش تحصیلات تکمیلی اظهار کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی توانست در سطح دنیا خود را مطرح کند که این جز با تلاش دلسوزانه تیم مدیریتی دانشگاه و همکارانشان در سراسر کشور اسلامی به دست نمی‌آمد.


خلیلی موسوی دارای دکتری فیزیولوژی گیاهی و عضو هیات علمی واحد آستارا بوده و چندین سال سابقه فعالیت‌های اجرایی همچون معاون پژوهشی واحد آستارا را در کارنامه خود دارد که با حکم دکتر میرزاده به عنوان سرپرست واحد آستارا منصوب شد

صفر نعیمی رز دیدگاه‌ها و ظرفیت‌های افراد را متفاوت دانست و افزود: بعضی افراد منفی‌نگر و عده‌ای دیگر مثبت بین بوده ولی آنچه که مهم است انجام مأموریت محول شده است که باید به خوبی ادا شود. قبول مسئولیت یک مجموعه مانند میدان آزمایشی است که انسان باید خود را در آن محک بزند.


نعیمی رز ادامه داد: مهم نیست مسئولیتی را از دست بدهیم و مهم آن است که در درگاه خداوند وظیفه خود را بخوبی انجام داده و اگر خواسته باشیم مسئولیتی را قبول کنیم باید عملکرد ما در آخرت مورد قبول خداوند قرار گیرد پس تمام توانایی‌ها و قدرت ما آزمایشی بوده و باید بتوانیم در این آزمایش سربلند باشیم.


نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان خواست تا با حمایت‌های خود و دیگر مسئولان استانی و شهری در سایه همدلی و همزبانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا بتواند به جایگاه اصلی خود در استان به عنوان یکی از مراکز علمی دست یابد.


دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز در این جلسه با تشکر از همدلی و همراهی مردم همیشه در صحنه استان گیلان به ویژه مردم ولایت مدار رشت که با حضور خود در مراسم باشکوه تدفین دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت جلوه ای خاص به این مراسم معنوی بخشیده بودند، قدردانی کرد.


دکتر علیرضا امیرتیموری، دانشگاه آزاد اسلامی را مولود انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی توانست در چند سال خدمت صادقانه در راستای ارتقای سطح علمی فرزندان این آب و خاک تلاش کند و به جایی برسدکه حدود 54% بار آموزش عالی کشور را بدوش کشیده و حضور شما مدیران، مسئولان و رؤسای ادارات شهرستان بندر آستارا در این مجلس حاکی از اهمیت وجود دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی در این شهرستان است.


وی جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی را در تولید علم بسیار والا خواند و خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اکنون یکی از دو دانشگاه برتر در تولید علم استان گیلان است و این جایگاه می‌تواند به بالاترین درجه علمی موجود با افزایش مراکز رشد، راه‌اندازی هسته‌های فناور و تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان برسد.


تیموری: دانشگاه آزاد اسلامی توانست در چند سال خدمت صادقانه در راستای ارتقای سطح علمی فرزندان این آب و خاک تلاش کند و به جایی برسدکه حدود 54% بار آموزش عالی کشور را بدوش کشیده و حضور شما مدیران، مسئولان و رؤسای ادارات شهرستان بندر آستارا در این مجلس حاکی از اهمیت وجود دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی در این شهرستان است

دبیر هیأت امنای دانشگاه ازاد اسلامی استان گیلان، با تشکر از حمایت نماینده آستارا از دانشگاه ازاد اسلامی این شهرستان، تصریح کرد: جا دارد از 242 نفر از نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی که با حمایت خود از روند گسترش تحصیلات تکمیلی و سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی موجبات دلگرمی مدیران این مجموعه بزرگ علمی را برای خدمت رسانی بیشترفراهم کردند، تشکر و قدردانی کنم.


تیموری با توجه به رشد بی رویه بعضی از مراکز علمی در کشور تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در استان گیلان با دارا بودن حدود 43000 دانشجو و داشتن حدود 910 عضو هیأت علمی تمام وقت، به ازای هر47 دانشجو یک عضو هیأت علمی وجود خواهد داشت که این مسئله گویای استاندارد بودن آموزش عالی در این دانشگاه است در حالی که مراکزی در استان وجود دارند که حدود 24000 دانشجو را تنها با 80 عضو هیأت علمی پوشش می‌دهند که نشان از استاندارد نبودن سطح آموزش در این مراکز است.


این استاد دانشگاه ادامه داد: با شناختی که از دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا و ظرفیت‌های بسیار بالای موجود در این واحد دانشگاهی دارم از استادان، کارکنان و دانشجویان می‌خواهم تا با همدلی و همکاری با تیم مدیریت جدید بتوانند در راستای تبدیل علم به ثروت و رساندن جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا به جایگاه واقعی و اصلی خود کوشا باشند.


در ادامه این مراسم از زحمات دکتر موسی رضوانی قدردانی و دکتر آزاد خلیلی موسوی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا معرفی شد.


خلیلی موسوی دارای دکتری فیزیولوژی گیاهی و عضو هیات علمی واحد آستارا بوده و چندین سال سابقه فعالیت‌های اجرایی همچون معاون پژوهشی واحد آستارا را در کارنامه خود دارد که با حکم دکتر میرزاده به عنوان سرپرست واحد آستارا منصوب شد.


وی در مجموع روسای زن به عنوان هفتمین رئیس زن بعد از واحدهای فلاورجان، پردیس، اردکان، تهران غرب، گرمسار و جاسک در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته