دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1399 - 08:30
حاتمی در گفتگو با آنا:

قطعنامه ضدایرانی شورای حکام زخمی مجدد بر پیکر کم‌جان برجام است

نماینده مردم کلیبر در مجلس یازدهم گفت: صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی زخمی مجدد بر پیکر کم‌جان برجام است.
کد خبر : 496930
1399022714542279520414834.jpg

حسین حاتمی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا با بیان اینکه تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه‌دهنده مسیر اشتباه اروپا در قبال جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: تجربه برجام واقعیت‌های عینی اقدامات خصمانه غرب علیه کشورمان را نشان داد، به خصوص برای آنهایی که دل در گروی مذاکره با غرب و آمریکا دارند.


وی با بیان این مطلب که برخی در داخل با وجود نقض پیمان آشکار از سوی آمریکا و اروپا باز هم در تکاپوی مذاکره با کشورهای غربی هستند، گفت: امیدوارم این افراد پس از تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام علیه ایران به این واقعیت پی ببرند کشورهای غربی همانند آمریکا هستند و نباید به آنها اعتماد کرد.


نماینده مردم کلیبر در مجلس یازدهم صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را زخمی مجدد بر پیکر کم‌جان برجام عنوان کرد و گفت: امروز در عرصه جهانی، بازیگران نظام بین‌الملل باید بر روی داشته‌های خود تمرکز کنند؛ لذا جمهوری اسلامی ایران هم به عنوان یک نظام سیاسی قدرتمند همواره بر روی داشته‌ها و توانمندی‌های خود تأکید و استوار بوده و همین مسئله سبب شده تا برای حل مشکلات دست نیاز به سوی غرب دراز نکند.


حاتمی به وزارت امور خارجه و مسئولان اجرای کشور توصیه کرد که در مناسبات بین‌المللی، توسعه و تعمیق روابط با کشورهای پیرامون و کشورهای شرقی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

برچسب ها: حاتمی برجام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته