دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1394 - 10:44

کاراته قهرمانی‌ جهان؛ حذف تیم‌های کاتا و 2 کومیته‌کا دختر از دور رقابت‌ها

در آخرین روز از رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان، نجفی و برزگر دو کاراته‌کا رده سنی زیر 21 سال از دور رقابت‌ها کنار رفتند ضمن اینکه تیم های کاته ایران هم نتوانستند به مراحل پایانی مسابقات صعود کنند.
کد خبر : 49691

به گزارش گروه ورزشی آنا، در وزن 68-کیلوگرم دختران، بهنوش نجفی برابر کاراته کایی از کانادا 4 بر یک پیروز شد، در دومین مبارزه مقابل نماینده سوئد به تساوی یک بر یک رسید و با رای داوران در هانتی برنده میدان شد. نجفی در سومین دیدار به مصاف حریفی از انگلستان رفت و 4 بر یک نتیجه را واگذار کرد و با نرسیدن این کاراته کا به فینال، از دور رقابتها کنار رفت. در وزن 68+کیلوگرم، زهرا برزگر نماینده اندونزی را یک بر صفر از پیش رو برداشت. سپس مقابل دانمارک 6 بر صفر شکست خورد و حذف شد.


همچنین در بخش کاتای تیمی دختران، تیم ایران متشکل از مهسا باقری، مکرمه حمیده کردار و زینب شنوایی به مصاف آفریقای جنوبی رفت و 5 بر صفر پیروز شد. در دیدار دوم مقابل مقدونیه 5 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و با راهیابی این تیم به جدول شانس مجدد، تیم ایران هم در این گروه به مبارزه پرداخت.در این گروه کاتای تیمی دختران ایران به مصاف اسپانیا رفت و 5 بر صفر شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند.


کاتای تیمی جوانان پسر هم با ترکیب علی ارچنگی، حمیدرضا پوراعما و محمد جواد عامری مقابل مصر به میدان رفت و 5 بر صفر نتیجه را واگذار کرد. این تیم در جدول شانس مجدد ابتدا با اندونزی دیدار کرد و 3 بر 2 به برتری رسید و در ادامه برابر اسپانیا 5 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و نتوانست به مدال دست یابد.



انتهای پیام/

برچسب ها: نجفی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته