دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
میرمعصوم سهرابی:

باشگاه تراکتور به AFC و فیفا پناه می‌برد/ خانواده دژآگه نگران بازگشت او به ایران هستند

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: علت بازنگشتن اشکان دژآگه نگرانی خانواده‌اش از بازگشت او به ایران است و این بازیکن در آلمان انفرادی تمرین می‌کند.
کد خبر : 496906

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، میرمعصوم سهرابی در واکنش به اینکه سازمان لیگ تماس با زنوزی مالک تراکتور را تکذیب کرده، اظهار کرد: نبی از فدراسیون فوتبال تماس گرفت و سازمان لیگ آن اطلاعیه را داد. این نشان می‌دهد کمیته‌های مختلف فدراسیون هماهنگ نیستند. نبی از زنوزی خواست نماینده باشگاه یعنی من به تهران بروم که زنوزی گفت دعوا و حرفم فقط برای خودم نیست، بلکه مدیران همه باشگاه‌ها باید در جلسه حاضر باشند تا خردجمعی ایجاد شود.


وی افزود: باشگاه تراکتور باید به فکر منافع خود و سلامت بازیکنانش باشد، چون بیشتر بازیکنان قراردادهای دو یا سه ساله دارند. از روزی که فدراسیون فوتبال اعلام کرد تیم‌ها می‌توانند تمرینات خود را آغاز کنند، درهای باشگاه و ورزشگاه ما به روی بازیکنان باز شد و با تمام قدرت و زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات را آغاز کردیم. اکنون مسائل فنی و پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم و بازیکنان را ملزم کردیم به صورت انفرادی یا دسته‌های چند نفره، زیر نظر کادر فنی و مربی بدنساز تمرین کنند. باشگاه تراکتور حرفه‌ای است و بازیکنانی حرفه‌ای دارد.


مدیرعامل باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: بازیکنان تراکتور باید در بالاترین سطح آمادگی جسمانی باشند. مگر در لیگ آینده بازی نداریم؟ اکثر بازیکنان ما ملی‌پوش هستند، مگر آن‌ها نباید به اردوی تیم ملی بروند؟ اگر یک بازیکن حرفه‌ای سه ماه تمرین نکند، اضافه وزن می‌گیرد و کیفیت فنی و آمادگی جسمانی او اُفت می‌کند. نمی‌خواستیم این بازیکنان اُفت کنند، اما شعار باشگاه تراکتور سلامت است و ما همه پروتکل‌ها را رعایت کردیم.


وی که با رادیو تهران صحبت می‌کرد، تأکید کرد: تنها تیمی هستیم که چهار تست کرونا در این مدت از اعضای تیم گرفتیم و سلامتی بازیکنان خیلی مهم است. تراکتور توان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارد و مشکلی از این بابت نداریم. ما پرواز چارتر هم داریم اما آیا تیم‌های میهمان یا میزبان ما می‌توانند پروتکل‌ها را رعایت کنند؟


سهرابی خاطرنشان کرد: موضع خود را درباره مسابقات اعلام کردیم و موضع ما، تعطیلی لیگ برتر است. این سیاست مالک و اعضای هیئت مدیره باشگاه بوده و این موضوع را در نامه‌ای، به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعلام کردیم. روز گذشته (شنبه) آخرین نامه را برای ادامه لیگ نوشتیم و شروط خود را گفتیم. تراکتور می‌خواهد در لیگ برتر به میدان برود. ما فقط می‌گوییم فدراسیون فوتبال که اصرار دارد بازی‌ها را برگزار کند، مسئولیت آن را بپذیرد.


وی یادآور شد: در جام حذفی جزو چهار تیم برتر و در سه تیم بالایی لیگ برتر هستیم. ما دنبال این هستیم که زیرساخت‌ها برای سایر تیم‌ها و برگزاری لیگ خوب، فراهم باشد. ببینید شرایط کشورهایی چون اسپانیا و آلمان چگونه است. سه کشور همسایه ما یعنی آذربایجان، عراق و امارات، لیگ‌های خود را تعطیل کردند. اکثر تیم‌های ما مشکل مالی دارند و حتی آب معدنی هم ندارند، چگونه می‌خواهند پروتکل‌ها را رعایت کنند؟ خود فدراسیون سلامت بازیکنان را تضمین کند یا اینکه مدیران باشگاه‌ها را جمع کنند تا تصمیمی با خردجمعی گرفته شود. اگر پاسخی به ما ندهند، شکایت نه، بلکه به  AFC و فیفا پناه می‌بریم.


سهرابی در واکنش به انتشار تصویری از اشکان دژآگه بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: او چند بار با کادر فنی هماهنگ کرده است. در ایران و برعکس سایر کشورها، آمار کرونا بالا رفته است. دژآگه گفت اجازه دهید همین‌جا (آلمان) تمرین کنم و خانواده‌ام نگران من هستند. از کجا بدانیم این عکس برای الان است؟! بعد در آلمان شرایط  خیلی فرق می‌کند. رعایت پروتکل‌ها و فرهنگ‌سازی مردم در این کشور خیلی دقیق است و مردم موارد را رعایت می‌کنند. صریحاً می‌گویم دژآگه نگفته که به ایران نمی‌آیم، بلکه گفت خانواده‌ام می‌ترسند که بازگردم. برخی در فضای مجازی دوست دارند از کاه، کوه بسازند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته