دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1394 - 11:08

تأکید لاریجانی بر ضرورت تسریع در رسیدگی به مشکلات سیل‌زدگان

رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان سیل اخی، گفت: دولت و کمیسیون عمران مجلس نسبت به رفع مشکلات حادثه‌دیدگان سیل اخیر در چندین استان اقدام کنند.
کد خبر : 49688

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا،‌ علی لاریجانی در نشست علنی امروز -یکشنبه 24 آبان- مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به دلیل بارندگی‌های چند روز گذشته در شهرستان‌های مختلف استان‌های هرمزگان، مازندران، لرستان، خوزستان و سیستان و بلوچستان سیل جاری شد.


رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به جاری شدن سیل در استان‌های مذکور مردم این مناطق دچار خسارت‌های جانی و مالی شدند که با این حادثه‌دیدگان ابراز همدردی می‌کنم و از دولت می‌خواهم با سرعت عمل نسبت به رفع نیازهای سیل‌زدگان اقدام کند.


وی همچنین افزود: از کمیسیون عمران مجلس می‌خواهم که رسیدگی‌های لازم را درخصوص پیگیری کمک‌های دولت به سیل‌زدگان انجام دهد و با سرعت پیگیر رفع مشکلات باشد.


رئیس مجلس همچنین درگذشت احمد نجابت، نماینده ادوار مجلس، را تسلیت گفت و ادامه داد: درگذشت احمد نجابت نماینده دوره‌های چهارم و پنجم مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی را که اخوی حسین نجابت نماینده کنونی مردم تهران است، به این همکار محترم و خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گوییم و برای آن عزیز علو درجات را از خداوند یکتا مسئلت می‌کنم.


رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین درگذشت برادر آقای جعفرپور، نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی، را تسلیت می‌گوییم و برای آن مرحوم از خداوند متعال آمرزش مسئلت دارم.


مجمع نمایندگان استان فارس نیز درگذشت برادر این دو نماینده مجلس را تسلیت گفتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته