دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ذوالفقارنسب در گفتگو با آنا:

کفاشیان بهترین گزینه برای سرپرستی فدراسیون فوتبال است/ هیچ‌کس او را بهتر از خودش نمی‌شناسد

مشاور وزیر ورزش گفت: اگر کفاشیان عزم کار داشته باشد، بهترین گزینه برای سرپرستی فدراسیون فوتبال است.
کد خبر : 496768

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی کفاشیان بار دیگر به فدراسیون فوتبال بازگشته و قرار است در سمت سرپرست فدراسیون در فوتبال ایران فعالیت کنند. البته کفاشیان در حال حاضر به عنوان نایب‌رئیس فدراسیون مشغول به کار است و قرار است با برگزاری جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون در روزهای آینده به عنوان سرپرست به کارش ادامه دهد.


وی که سابقه ریاست فدراسیون فوتبال را در کارنامه دارد و همچنین چندین سال نایب رئیس فدراسیون بود، به خاطر اتفاقاتی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون به مدت پنج سال از حضور در فدراسیون محروم شده بود اما پس از یک سال حکم محکومیت وی مورد بخشش قرار گرفت. کفاشیان سابقه حضور در کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم دارد و چند سالی نماینده فوتبال ایران در AFC بوده است. بازگشت وی به فوتبال ابهامات زیادی را ایجاد کرده ولی او در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرده هدفش خدمت به فوتبال است و در روزهای آینده مسئولیتش را در فدراسیون به دست می‌گیرد.


بیژن ذوالفقارنسب در خصوص بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: آقای کفاشیان 12 سال در بالاترین سطح فوتبال ایران حضور داشته و تجربیات زیادی اندوخته است. زمانی محروم شده بودند که این محرومیت هم مورد بخشش قرار گرفته است. مسلماً در این مدتی که در فوتبال نبودند، تفکراتشان جدید است و تجارب زیادی دارند. البته من در خصوص چگونگی بازگشت او اطلاعی ندارم اما می‌دانم که می‌تواند از تجربیات خود در فدراسیون به بهترین شکل استفاده کند.


مشاور وزیر ورزش در خصوص اینکه کفاشیان می‌تواند در فدراسیون فوتبال موفقیت زیادی داشته باشد، تصریح کرد: هیچ کس در ایران آقای کفاشیان را به اندازه خود آقای کفاشیان نمی‌شناسد و قطعاً در مدت یک سال غیبتشان تغییرات اساسی باید در آقای کفاشیان ایجاد شده باشد. در آن یک سالی که از سوی کمیته اخلاق محروم بوده‌اند.


وی تأکید کرد: در حال حاضر با توجه به اطلاعاتی که آقای کفاشیان دارند، اگر عزم کار داشته باشند، برای سرپرستی فدراسیون فوتبال بهترین گزینه هستند چون شناخت خوبی از فضای فوتبال ایران و آسیا دارند.


بازگشت کفاشیان به فوتبال ایران بدون تردید در روزهای پیش رو بازتاب خبری بسیار زیادی همچون روز گذشته که خبر بازگشتش انعکاس زیادی داشت به همراه دارد. وی دو دوره رئیس فدراسیون فوتبال بوده و یک دوره هم به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون زیر نظر مهدی تاج کار کرد. او با حضور 12 ساله در فدراسیون فوتبال شناخت زیادی از شرایط فوتبال ایران دارد و بسیاری از افرادی که در فدراسیون هستند، تجربه همکاری با وی را دارند. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که علی کفاشیان یکی از مدیران بازنشسته کشور است که طبق قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان نباید سمتی به او واگذار می‌شد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته