دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1399 - 12:17
با حضور ملکی تبار؛

جلسه هم‌­اندیشی مدیران استانی مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

جلسه هم‌­اندیشی مشاور و سرپرست مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی با مدیران استانی این مرکز برگزار شد.
کد خبر : 496676
636871246928449980.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه هم‌­اندیشی عنایت‌اله ملکی‌تبار مشاور و سرپرست مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی با مدیران استانی این مرکز برگزار شد.


در این جلسه که با حضور تمامی مدیران استانی مرکز گزینش برگزار شد، دکتر ملکی‌تبار با تاکید بر اهمیت جایگاه گزینش در نظام آموزش عالی، گفت: برای موفقیت هر گزینشی در محیط علمی در وهله اول باید مصالح کشور و انقلاب به عنوان یک اصل در نظر گرفته شود و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک سرمایه ملی یکی از بزرگ‌ترین تربیت‌­کنندگان نیروی انسانی برای انقلاب است و باید بر کیفیت و کمیت آن افزوده شود.


وی ضمن تشریح ساختار مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: اشخاصی که در حوزه گزینش حضور دارند، در مسند قضاوت و داوری هستند و باید به دور از هر گونه رفتار سلیقه‌­ای، با قوت به وظایف خود عمل کنند.


در ادامه این جلسه، مدیران استانی مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه گزارش از مسائل و مشکلات استان ها پرداختند.


ملکی تبار با توصیه بر رازداری و حفظ اسرار، اسناد و مدارک مرتبط با اشخاص، گفت: آنچه در فرآیند بررسی پرونده­‌های گزینشی افراد و اشخاص احصاء می­‌شود، همواره باید محرمانه باقی بماند و باید بر عدم افشای این اطلاعات تاکید کرد. رعایت اخلاق حرفه‌­ایی و صنفی، پرهیز از پذیرش هرگونه سفارش و حرکت به سمت بهره‌­برداری از ابزارهای جدید گزینشی برمبنای شایسته سالاری واقعی و رعایت سرعت و دقت در مرکز گزینش باید در اولویت باشد.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته