دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1399 - 11:26
جمال‌الدینی مطرح کرد؛

تلاش مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری مطلوب آزمون‌های مجازی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر  تلاش جمعی دانشگاه به منظور حفظ آرامش دانشجویان برای آموزش و تحصیل تأکید کرد.
کد خبر : 496636

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جلسه هماهنگی مختص امتحانات غیرحضوری پایان ترم نیمسال دوم 99-98 دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به‌صورت مجازی و  با حضور رؤسای دانشکده‌ها، معاونان آموزشی، مدیران گروه، مدیران آموزش و پشتیبانان دانشکده‌ها، ستاد و اداره امتحانات دانشگاه  برگزار شد.


در این جلسه با مشارکت جمعی همه همکاران آموزشی و امتحانات به بررسی چالش‌ها و دریافت راهکارهای حل فوری مسائل پرداخته شد و نسبت به امنیت و صیانت از امتحانات پیش رو و کاهش اضطراب دانشجویان و آزمون‌سازی صحیح اساتید و دقت در زمان‌بندی این امتحانات تأکید شد.


سیدحمید جمال‌الدینی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ضمن اخذ گزارش ارزیابی امتحانات پیش رو به‌ویژه آزمون‌های اولین روز برگزاری از همیاری تمامی دانشکده‌ها در این طرح قدردانی کرد.


وی افزود: مشکلات احتمالی با فرماندهی رؤسای دانشکده‌ها قابل حل و فصل خواهد بود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از برگزاری جلسه‌ای در استان تهران که بدین منظور برگزار شده بود خبر داد و گفت: همه دست اندرکاران، بیشترین تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر این موضوع اختصاص داده‌اند.


جمال‌الدینی در جلسه سومی که با حضور نمایندگان دانشجویی برگزار شد به سؤالات دانشجویان در جهت رفع هرگونه دغدغه فکری آنان پاسخ داد و بر  تلاش جمعی دانشگاه به منظور حفظ آرامش دانشجویان برای آموزش و تحصیل تأکید کرد.


و در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان از آنان در خواست کرد تا نسبت به برگزاری مطلوب امتحانات همیار و همکار باشند.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

برچسب ها: آزمون مجازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته