دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1394 - 07:56
رویدادهای دانشگاهی؛

کوتاه از واحدهای نجف‌آباد، سبزوار، بافق، علوم دارویی و سمای اهواز و مهاباد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، کارگاه آموزشی نقش و اهمیت تصمیم گیری در سازمان را برگزار کرد.
کد خبر : 49655

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کارگاه آموزشی نقش و اهمیت تصمیم گیری در سازمان ویژه مدیران ستادی و اجرایی واحد برگزار شد.


مهدی اکبران مسئول دفتر مدیریت دانش و توانمند سازی منابع انسانی واحد نجف آباد گفت: در این کارگاه 30 نفر از مدیران ستادی و اجرایی واحد شرکت کردند و با مباحث گوناگون تصمیم گیری در سازمان که به مدت 4 روز ادامه داشت آشنا شدند.


وی افزود: در این کارگاه مباحث مرتبط با موضوع تصمیم گیری برای شرکت کنندگان تشریح و سپس برای هر موضوع یک مورد خاص مطرح و شرکت کنندگان دیدگاه‌ها و نظرات خود را نسبت به آن موضوع بیان می داشتند.


دکتر ناصر خانی مدرس کارگاه و مدیر برنامه و بودجه و تعالی سازمانی واحد نجف آباد هم در مورد مباحث مهم تصمیم‌گیری در سازمان گفت: تصمیم گیری در سازمان از چنان اهمیتی برخوردار است که برخی صاحب نظران آن را مترادف مدیریت دانسته‌اند، چرا که کانون اصلی مدیریت را تصمیم گیری تشکیل می‌دهد. اجرای وظایفی چون برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و ارزیابی چیزی جز تصمیم گیری نیست.


وی ادامه داد: تصمیم‌گیری پایه اصلی وظایف یک مدیر را تشکیل می‌دهد، چرا که اگر تعیین هدف، سیاست‌گذاری، تعیین استراتژی، تعیین قوانین و مقررات، شیوه‌های اجرای کارها، بکار گیری و استخدام نیروی انسانی، ارزیابی عملکرد و کنترل محصول نهایی را از جمله وظایف یک مدیر در نظر بگیریم، برای انجام بهینه هر کدام از این کارها، مدیران باید تصمیم‌های درست و به موقع اتخاذ کنند. بر همین اساس است که ما معتقدیم تصمیم‌گیری پایه و اساس تمام وظایفی است که هر مدیری باید در سازمان تحت مدیریت خویش انجام دهد.


برگزاری کارگاه آموزشی تعمیر و مونتاژ کامپیوتر در آموزشکده سما واحد اهواز


کارگاه آموزشی تعمیر و مونتاژکامپیوتر ویژه دانشجویان در آموزشکده فنی و حرفه ای سما اهواز برگزار شد.


سرپرست حوزه معاونت دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز گفت: به منظور انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی همچنین ارتقای سطح مهارتی دانشجویان آموزشکده برنامه‌های پژوهشی کاربردی و متنوعی برای دانشجویان در نظر گرفته شده که در همین راستا کارگاه آموزشی تعمیر و مونتاژ کامپیوتر برای دانشجویان برگزار شد تا دانشجویان بتوانند با طریقه مونتاژ و تعمیر مشکلات اولیه کامپیوترهای خانگی آشنایی مقدماتی داشته باشند.


مهرداد افشون هدف از این دوره و برنامه‌های مشابه را ایجاد زمینه کارآفرینی و اشتغال‌زایی بین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و پرکردن خلا موجود بین دانشگاه‌ها و صنعت دانست.


در این دوره که از سوی حوزه پژوهش آموزشکده برگزار شد، دانشجویان رشته کامپیوتر و سایر رشته‌ها شرکت کرده و با مفاهیم مقدماتی و اولیه آشنایی پیدا کردند.


کسب مقام دومی مسابقات سراسری دو ومیدانی قهرمانی از سوی دانشجوی سمای مهاباد


روژین علیمحمدی دانشجوی رشته تربیت بدنی آموزشکده سمای مهاباد در اولین دوره مسابقات سراسری دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد بوشهر برگزار شد در رشته ورزشی دومیدانی به مقام دوم دست یافت و مدال نقره این دوره از مسابقات را از آنِ خود کرد.


روژین علیمحمدی در مسابقات کشوری که به میزبانی واحد ارومیه برگزار شد، مقام اولی مسابقات آمادگی جسمانی را در کارنامه ورزشی خود دارد.


کسب 2 رتبه‌ کشوری از سوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از کسب 2 رتبه‌ کشوری از سوی دانشجویان فعال قرآنی این دانشگاه خبر داد.
دکتر علی‌اکبر جنت‌آبادی با توجه به اعلام چهره‌های برتر سی‌امین جشنواره‌ ملی قرآن کریم گفت: در این جشنواره، امیررضا ورامینی موفق به کسب مقام رتبه‌ دوم این جشنواره‌ در بخش نماهنگ شد.
وی افزود: در بخش عکس نیز پرسا عابدی‌نیا؛‌ از دانشجویان فعال قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار موفق به کسب مقام سوم در بخش عکس شد.


مراسم اختتامیه و معرفی چهره‌های برتر سی‌امین جشنواره‌ ملی قرآن کریم با حضور دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی شهر قم برگزار شد.


برگزاری مسابقات شفاهی قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی بافق


مسابقات قرآن و عترت در بخش شفاهی در چهار بخش قرائت، ترتیل، اذان و حفظ در دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد.


در این دوره از مسابقات که در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه برگزار شد، شرکت کنندکان در بخش قرائت و ترتیل و اذان و حفظ آیاتی از کلام ا... مجید به رقابت با هم پرداختند.


سپس با نظر داوران مسابقه، حمید رضا فخاری زاده و محمدرضا تفکری در بخش ترتیل و لیلی ابراهیمی و یونس خالقدادی در بخش حفظ قرآن و عباس اکبری و مرتضی بستانی در بخش اذان با کسب رتبه اول به مرحله منطقه ای راه یافتند.


بیست و یکمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت در واحد علوم دارویی برگزار شد


مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور استادان، دانشجویان و کارکنان در واحد علوم دارویی برگزار شد.


بیست و یکمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت در روزهای شنبه و یکشنبه 23 و 24 آبان ماه با استقبال پرشور استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.


در مسابقات شفاهی قرآن و عترت این واحد، شرکت کنندگان در سه گروه استادان، دانشجویان و کارکنان حضور داشتند که در چهار رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن و اذان در دو بخش خواهران و برادران به رقابت پرداختند.


در این مسابقات 3 نفر از داوران قرآنی در بخش های مجزا حضور داشتند و برگزیدگان این دوره با کسب 70 درصد امتیاز به مرحله استانی راه خواهند یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب