دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به خوانندگی امین‌الله رشیدی و محمدرضا دلشادی

کنسرت «عشاق» برپا می‌شود

کنسرت گروه « عشاق » به سرپرستی جمشید آقایی و خوانندگی امین‌الله رشیدی و محمد رضا دلشادی روز ششم اسفندماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 4964

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این کنسرت مشتمل بر دو بخش است. در قسمت اول این کنسرت قطعاتی چون «تمنا» ، «مهرویان» ، «آخرین قربانی» ،«فراموشی» ، «یاد تو و کوی رضا» اجرا می‌شود.


بخش دوم این کنسرت نیز به اجرای قطعاتی باعنوان «وطن»،«جان جهان»، «جدایی»،«نغمه شادی» و «افسانه» اختصاص می‌یابد.


امین‌الله رشیدی خواننده شهیر موسیقی کلاسیک ایرانی، آهنگ‌سازی و خوانندگی در رادیو تهران را از سال ۱۳۲۷ آغاز و تا پایان سال ۱۳۴۴ به طور پیوسته ادامه داد. او در طول این سال‌ها بیش از ۱۲۰ آهنگ ساخته است. شیوه رشیدی در خوانندگی و آهنگ‌سازی، مرز میان سنت و نوگرایی است.


جمشید دلشادی نیز موسیقی را از سال 1374 با نواختن ساز نی و سپس تار شروع کرد و آواز را نزد هادی شهبازی فراگرفت .وی دوره صدا سازی را نزد محسن رضایی تکمیل کرد.


مرتضی خیام زاده، کامیار محبت، محمدرضا رجبی، بهنام خباز نظری محمدرضاجلیلی سارا مداح، امیرحسین طائی، عباس وحیدی‌فر، مسعود فیروزی نژاد و... برخی از نوازندگان این گروه هستند. هم‌چنین پدرام و افسانه رشیدی در این کنسرت به عنوان همخوان گروه را همراهی می‌کنند.


کنسرت «عشاق» در روز یاد شده ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب