دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1399 - 10:20
مولوی در گفتگو با آنا خبر داد؛

گام اول مجلس به نفع معلمان/تدوین نامه‌ای با 40 امضا خطاب به وزیر آموزش و پرورش

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم، از تدوین نامه‌ای با 40 امضا خطاب به وزیر آموزش و پرورش برای تسریع در تعیین تکلیف وضعیت مربیان پیش دبستانی، حق‌التدریسی‌ها و همچنین طرح رتبه‌بندی معلمان خبر داد.
کد خبر : 496192
2280088.jpg

سید محمد مولوی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اولویت‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم، گفت: تعیین تکلیف مربیان پیش‌دبستانی، حق‌التدریسی‌ها و همچنین نهضتی‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های این کمیسیون در مجلس یازدهم خواهد بود.


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جایگاه آموزش‌وپرورش و تأثیر آن در بدنه نیروی انسانی کشور بر کسی پوشیده نیست، افزود: در سال‌های اخیر آموزش‌وپرورش دچار آسیب‌هایی شده ازاین‌رو لازم است بیش‌ازپیش به آن توجه شود.


وی با تأکید بر اینکه بین منابع انسانی، تجهیزات و منابع آموزش‌وپرورش اولویت اول منابع انسانی است، تصریح کرد: عدم اجرای سند تحول بنیادین مشکلات عدیده‌ای را رقم زده ازاین‌رو لازم است این سند با توجه به منابع انسانی در این وزارتخانه اجرایی شود.


مولوی با تأکید بر اینکه نیروی انسانی پایه‌ای‌ترین مؤلفه در نظام تعلیم و تربیت است، افزود: پراکندگی تصمیم‌گیری در سال‌های اخیر نیروی انسانی را با مشکلات عدیده‌ای در این وزارتخانه مواجه کرده است.


وی با بیان اینکه مجلس یازدهم مصمم است که نگاه ویژه‌ای به آموزش‌وپرورش داشته باشد، تصریح کرد: نامه‌ای با بیش از 40 امضا به وزیر آموزش‌وپرورش برای تسریع تعیین تکلیف حق‌التدریسی‌ها و رتبه‌بندی معلمان تدوین شده است.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته