دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان هنر؛

محمدعلی کشاورز در خانه ابدی آرام گرفت

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد کشاورز با حضور مدیران و علاقه‌مندان ساعتی پیش برگزار شد و پیکر این بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینمای ایران در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(ع) به خاک سپرده شد.
کد خبر : 496103
KAM_3649.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مراسم تشییع محمدعلی کشاورز بازیگر فقید تلویزیون و سینمای ایران پیش از ظهر امروز، سه‌شنبه با حضور برخی مدیران و نیز هنرمندان و علاقه‌مندان در بهشت زهرا(س) برگزار شد.


در این مراسم در کنار سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی، جمعی اندک از بازیگران و هنرمندان نیز حضور داشتند.


مراسم تشییع پیکر زنده یاد محمدعلی کشاورز


منوچهر شاهسواری، مدیرعامل خانه سینما، قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی، سید حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنرمندان، شهرام گیل‌آبادی، مدیرعامل خانه تئاتر و ... از مدیران حاضر در این مراسم بودند.


همچنین اجرای مراسم را کامران ملکی، عضو هیئت مدیره خانه سینما برعهده داشت. سعید خال، مدیرعامل بهشت زهرا، امین تارخ، اسماعیل شنگله  و عباس صالحی سخنانی را درباره زنده‌یاد کشاورز بیان کردند.


مراسم تشییع پیکر زنده یاد محمدعلی کشاورز


در این رابطه وزیر ارشاد در جمع حاضران گفت: استاد کشاورز بر دو بال حرکت کرد که امروز به این نقطه رسید؛ یکی به‌عنوان هنرمند پیشکسوت نامی ایران و دیگری در مقام انسانی ویژه، خاص و متعالی.


مراسم تشییع پیکر زنده یاد محمدعلی کشاورز


وی افزود: عشق او به هنر آنگونه بود که رشته‌های پولساز را کنار گذاشت و به هنر پرداخت و به سلوک در این راه ادامه داد. جامعه ایران او را از یاد نخواهد برد.


پیکر محمدعلی کشاورز پس از سخنرانی حاضران حوالی ساعت 11 تشییع و نماز میت نیز توسط حجت‌الاسلام دعایی بر پیکر این هنرمند فقید خوانده و سرانجام با همراهی مردم و علاقه‌مندان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.


انتهای پیام /4143/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته