دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1399 - 10:44

برنامه احتمالی یوفا برای تعیین قهرمان لیگ قهرمانان اروپا

برنامه احتمالی یوفا برای مشخص کردن تیم قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.
کد خبر : 496077
لیگ قهرمانان اروپا.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک‌هشتم نهایی متوقف شده و یوفا تصمیم گرفته تا پس از برگزاری 4 دیدار باقیمانده این مرحله و مشخص شدن 8 تیم مرحله یک‌چهارم نهایی با برگزاری 7 دیدار تکلیف قهرمان این فصل را در لیسبون پرتغال مشخص کند، البته این تصمیم به ادعای برخی رسانه‌های اروپایی است.


با توجه به صعود تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، اتلتیکو مادرید، لایپزیک و آتالانتا به جمع 8 تیم مرحله یک‌چهارم نهایی، 8 تیم دیگر تلاش خواهند کرد تا به‌عنوان 4 تیم دیگر از مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کنند.


در 4 دیدار باقیمانده بارسلونا در خانه میزبان ناپولی است و بازی رفت با تساوی یک بر یک تمام شد. منچسترسیتی در بازی رفت رئال مادرید را 2 بر یک مغلوب کرد و حالا میزبان این تیم است. یوونتوس که در بازی رفت با یک گل مغلوب لیون شد در خانه تلاش خواهد کرد تا مجوز صعود را دریافت کند. بایرن مونیخ هم که چلسی را در استمفورد بریج 3 بر صفر شکست داد در آلیانز آرنا میزبان این تیم است .


پس از مشخص شدن تکلیف 8 تیم مرحله یک‌چهارم نهایی، از 12 تا 23 آگوست (22 مرداد تا 2 شهریور) 7 دیدار در لیسبون پرتغال برگزار می‌شود و تکلیف قهرمان را مشخص خواهند کرد. البته تصمیم نهایی در این رابطه را مسئولان اتحادیه فوتبال اروپا در جلسه فردا خواهند گرفت.


برنامه دیدارهای لیسبون به شرح زیر است:


12 تا 15 آگوست (22 تا 25 مرداد): دیدارهای یک‌چهارم نهایی


19-18 آگوست (29-28 مرداد): دیدارهای نیمه‌نهایی


23 آگوست (2 شهریور): دیدار نهایی


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته