دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1399 - 20:32
مشکینی:

دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بالایی برای حل مسائل کشور دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید با کارهای علمی و پژوهشی خود و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب مسائل کشور را حل کند.
کد خبر : 496020
22936.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مجید مشکینی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی  در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و بانک صادرات که عصر امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد‌، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی فقط یک موسسه آموزشی تلقی نمی‌شود بلکه پیوست‌های فرهنگی و اقتصادی نیز دارد.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باید با کارهای علمی و پژوهشی خود و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند دانشگاه اسلامی مسائل داخلی را حل کند و این دانشگاه ظرفیت بالایی برای حل مسائل کشور دارد.


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه در چندسال اخیر، رویکردهای جدیدی را برای حل مشکلات مردم و جامعه اتخاذ کرده است، گفت: این دانشگاه برای رویکرد تحولی جدید خود به دنبال شرکای جدیدی مانند بانک صادرات ایران است.


مشکینی خاطرنشان کرد: همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با بانک صادرات نقطه عطف محسوب می‌شود و شاهد اتفاقات مثبت در زمینه تسهیلات به دانشگاهیان در آینده نزدیک خواهیم بود.


گفتنی است، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و بانک صادرات در راستای گسترش همکاری و ارائه تسهیلات بانکی به اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.


انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته